Gå til innhold

hvilken elektrisk brystpumpe anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

leier enn dobbeltpumpe nå,men kan ikkje bruke den på begge samtidig for ene brystvorten er sår.. og hadde håpet å komme under 1000-lappen..

Vet du hvorfor det er så dyrt med ammeputer? har de noe magiske greier inni den hihi.

er vel bare isoporkuler inni så vidt jeg vet hehe - ikke gull og diamanter atså... - men anbefaler å kjøpe - veldig godt me d støtte når de små de første mnd. Sjekk priser i forskjellige butikker er mitt tips..., men er vel ofte slik at "nødvendig" babyutsryr er litt dyrt fordi vi kjøper nesten uansett pris

Annonse

måtte springe før jeg fikk skrivd ferdig

min pumpehistorie:

kjøpte først en avent 4elektrisk, motoren dreiv og soppet, så måtte bytte den inn, tok en uke og få ny...

så fikk jeg en ny, den hadde dårligere sugeevne enn den første jeg hadde og jeg var ikke fornøyd,

fikk levere den inn og fikk pengene tilbake

kjøpte en medela mini electric,

herregud for ett leven,

og på batteri rakk jeg ikke en hel pumping før den hadde mye dårligere effekt.

fikk heldigvis levert inn den og fikk en medela swing istedenfor,

for en drøm av ei pumpe

vedlig stillegående

behagelig

går lenge på batteri

vet hva jeg anbefaler alle jeg kjenner hvertfall

sier de skal holde seg unna de andre, for swingen er bare så utrolig mye bedre,

om du pumpet på sykehuset med en medela symphony er swingen veldig lik den

så da vet du hva du får

Medela mini electric eller Medela mini electric plus. Den første koster ca. 750,- på apoteket, men går snart ut av produksjon og erstattes av Medela swing til ca. 1.200 som er mer stillegående.

Medela mini electric plus kan ta begge sider samtidig. Den har jeg. Det er kjekt om man skal være effektiv. Kostet 970,- på Helsehuset i Tønsberg. Er strålende fornøyd.

Har Medela mini electric. Får nesten ikke pumpet ut noe melk. Kanskje 20ml tilsammen på begge brystene. Synes den bråker og gjør vondt. Har ikke prøvd noen annen pumpe enn denne. Er det kroppen min som reagerer psykisk på hele pumpe situasjonen eller kan det være at pumpa rett og slett er for dårlig?

Har ellers mye melk, men opplever puppenekt hos min 6 uker gamle sønn, spesielt om ettermiddagene. Snill som et lam på natten og morgenen. Skulle gjerne hatt muligheten for å pumpe når jeg er for sliten til å krangle med han. Får en smule brystspreng når han ikke vil ta puppen.

den pumpen er kraftig i sugingen, kan jo stilles langt opp. men utenom det så bråker den veldig og det kan jo føre til at man ikke trives i situasjonen. viktig at utdrivingen kommer igang før man pumper, bortsett fra med swingen eller andre dyrere pumper som har en utdrivingssekvens først.

jeg anbefaler swingen til alle hvertfall etter og ha prøvd mange forskjellige 8se lenger opp)

Annonse

da har eg kjøpt medela mini electric:) bråker veldig men funker bra, i dag tidlig fikk eg pumpet 70 ml på 15 minutt på den ene puppen... det har aldri skjedd før!

men venter nesten litt på klager fra naboen pga pumpen hehe

Er veldig greit at man kan putte batteri i pumpen da:)

får hamstre inn på batteri da:P vett du om det kan brukes sånn ledning til sigarettteneren i bilen?( mener at en kunne de på symphonyen som eg leide..)

hadde eg hatt mer penger hadde eg nok kjøpt swingen, men litt trangt her for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...