En liten spire i magen :) Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Kan du se hvordan det går med den lille i min mage??? Kan du se hva det blir?? Kommer det til å gå helt til termin datoen som er 21 mars eller kommer gullet før??? Kommer alt til å gå bra?? Jeg er forresten 14+3 på veg. Meg:09-03-83 Han:06-01-78
En liten spire i magen :) Skrevet 21. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2006 Dytter litt jeg.....
En liten spire i magen :) Skrevet 21. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2006 Unnskyld at jeg maser...men dytter litt til jeg
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Får frem gutt hos deg, jeg! Er veldig usikker på datoer/tall, så jeg velger å ikke kommentere videre rundt eksakt termindato.. Men svangerskapet ditt kommer til å gå bra, ser det ut til. Får deg frem som spent, ventende, men blid. Utålmodig mot slutten, som helt normalt;0) Lykke til!
En liten spire i magen :) Skrevet 21. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2006 Er også bekymret....derfor dette! Ellers har du beskrevet meg bra! TUUUUUSEN TAKK FOR SVAR!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå