Gå til innhold

Noen som vil se litt på meg? Morri eller Chanelle kanskje?

Anbefalte innlegg

Heisan, jeg er gravid i min 18. uke, og er nysgjerrig på om alt er bra og hvilket kjønn jeg bærer? Vil det bli keisersnitt igjen eller vanlig fødsel?

Vil jeg og samboer holde livet ut, evt. giftermål?

Økonomi og jobb i nærmeste framtid?

Jeg 13.06.73

han 04.10.64

På forhånd takk:)

Fortsetter under...

får opp at det er ei pike og at det blir litt hjelp til fødselen.Dere kommer til og få det fint sammen.Ser et bryllup veldig snart kanskje neste sommer/høst.

Økonomine er bra og kommer til og holde seg stabil veldig lenge.

Har dere barn fra før...?

Får opp minst ett litt eldre barn her. Kan være greit å vite når bilder skal sorteres, om dette er noe som er nå, eller noe som skal komme i fremtiden:0)

Hva forholdet deres angår, får jeg det frem som sterkt. Jeg enser en ring rundt dere to, har aldri sett det akkurat slik før!! Enten er det et symbol på giftemål, eller muligens en annen hendelse som gjør at dere to ønsker å være sammen hele livet ut...

Har du jobb pr idag? Får deg frem som arbeidende nå, jeg?

Tusen takk for svar:)

Hva mener du med litt hjelp til fødselen, betyr det nytt keisersnitt?

Ser du om jeg bytter jobb etter neste permisjon? Er ganske så lei i den jeg har nå, men klarer ikke å bestemme meg om jeg skal slutte i permisjonsåret eller ikke?

Klem

Hei Chanelle2! Tusen takk for svar!

Så hyggelig at det ser sterkt ut mellom meg og sambo, jeg føler at jeg har kommet hjem etter at jeg traff ham, så håper det vil bli oss ja:) Artig å høre om den ringen, kanskje det blir giftermål neste år da?

Jeg har fast jobb i dag, og skal ikke klage, men har virkelig lyst til å prøve noe annet etter neste permisjon. Føler ikke jeg får brukt mitt potensiale i denne jobben.

Vi har foresten ei tulle på 15 mnd.

Klem

Okay, da har jeg fått plassert barnet på bildene her:0)

Har forresten selv en minstemann på 16 mnd, deeeeilig alder:0)

Får opp arbeid innen omsorg hos deg. Muligens med barn. Kan ense at dette kanskje er den forandringen du ønsker... Men her er noe kursing/ ev noe utdanning melom her..hmm...

Men kan absolutt få frem et bytte av yrkesretning, ja.. Men dette blir jo noe frem i tid, og da blir liksom bildene litt diffuse hos meg. Ikke så mye å gjøre med!!

Får frem at du nå bærer på en gutt, og at det muuuuligens kan bli ett barn til senere også...men noe llengre frem i tid, altså..

Lykke til med fremtiden, da!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...