lindynatt Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 har noen av dere erfaringer me dette? har nettopp begynt på det pga mine vonde knær men jaggu mener ikke fyren at det er mine vonde pcos eggstokker som gjør at jeg også har vondt i ryggen. Høres helt rart ut men da han tok meg på magen og presset forsiktig ned, AUAAAAAAAAAAAAAAAAA. Og jeg har liksom svært god polsting der også. Forklaringen hans var at kroppen merker smertene og gjør at jeg bøyer meg litt fremover for at eggstokkene ikek skal stramme slik og da jobber musklene i ryggen mot dette. Det jeg også tror (men egen mening, null beviser, erfaring ennå osv) er at osteopati kan hjelpe på å få kroppen i en bedre balanse og derved oggså eventuellt øke sjansene for at det biter seg fast en spire. Det stod noe i brosjyren jeg fikk om at osteopati kunne hjelpe mot ufrivllig barnløshet men jeg antar det kommer jo an på hvorfor man er ufrivillig barnløs. I allefall, kanskje verdt et forsøk? Og hvis det er noen som har prøvd dette, hva koster det i Norge? Vis kal til Norge snart i noen måneder, derfor spør jeg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6401016-osteopati/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Hei Jeg gikk til osteopat for noen år siden, pga vond nakke og rygg. Det kostet ca det samme som vanlig fysioterapi (ca 300 pr gang om ikke jeg husker feil). Jeg syns at filosofien bak osteopati virket bra, og de har jo mye (lang) utdanning-men summa summarum så hjalp ikke den typen behandling meg mer enn annen type fysikalsk behandling. Og jeg har prøvd mye! Men det kan såklart være verdt et forsøk, for min erfaring er jo bare min.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6401016-osteopati/#findComment-6401551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå