Emma*den lykkelige venter Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 Nå må jeg bare fortelle!!! Har vært på ul i dag og alt sto bra til..he he Ny ung mannlig legestudent stakkars som skulle undersøke meg og han var usikker stakkars...måtte le av fyren. Heldigvis ( for han ) så var den kvinnelige koselige legen med. Uansett så blir det innsetting til tirsdag, og denne gangen så får jeg prøve albyl-e og bricanyl. Er kjempe spent på dette. Har fått tilbake håpe og troen litt nå. Er så godt å få prøvd noe annet hvis du skjønner. Ikke sikkert det virker, men verdt å prøve! Så når du skal igang igjen så hvorfor ikke spørre om du også kan få tilbudet om dette.:-)) Så forferdelig leit det ikke ble øvelse, du som har sett så fram til det. Ha ha....jeg kan se deg for meg når du får beskjed om at det er avlyst. Er sikker på at skuldrene dine sank noen hakk :-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6400975-til-krutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutt Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Du, så spennende da..! og så bra at du får prøve disse medisinene. Du skal se at det er dette som gjør utslaget!! Det er jammen bra dere får denne muligheten på det "siste offentlige" forsøket!! Hmm..har fri tirsdag, skal tenke på deg da og sende over noen positive vibber. Ja huff, dette med øvelsen var sørgelig du...ble skikkelig lei meg når jeg hørte det..he-he Skal si deg at skuldrene mine havnet i knehøyde, så avslappet ble jeg! he-he Kos dere i helga, og hold meg underettet. Jaja ikke for det, jeg maser selv jeg hvis jeg ikke hører noe he-he Stoooor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6400975-til-krutt/#findComment-6403989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå