Gå til innhold

Når får jeg melk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 25+4 og har enda ikke hatt den minste antydning til melk...

Jeg leste nettopp i noen innlegg at det var førstegangs som hadde fått melk allerede mellom uke 16-20

Derfor lurer jeg nå på om det da er normalt at jeg er snart 7 mnd på vei og ikke har antydning til melk....?

Vet godt at dette kan variere sterkt fra person til person, men lurer på når sånn ca gjennomsnittet for å få melk ligger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen får det tidlig i svangerskapet, mens noen får først etter de har født...

Så slapp av og ikke bekymre deg :)

Husk at det meste er normalt når det gjelder graviditet, hehe

Skrevet

hehe her skriver jeg inn innlegg etter innlegg og du svarer hver gang! ;)

Heheh setter pris på dette :P

Ja vet vel egentlig at slike ting er ganske normalt i et svangerskap... men kan ikke for å bekymre meg littegranne.... har jo aldri vert gjennom dette før så alt er nytt...

Har lest så og si ALLE artikler som finnes på nettet om graviditet :P

Men lurer likevel på så mye rart :P

Skrevet

Hehe

Er førstegangsfødende selv, aldri vært gravid før. Så alt er nytt og spennende for meg også. Men føler jeg klarer å slappe mer og mer av nå, og har funnet ut at det ser ut til at ALT er normalt når det gjelder graviditet hehe

Hvor gml er du da? *nysgjerrig*

Skrevet

hehe er 18 jeg... 17 da jeg ble gravid :P

Ble 18 nå i mai :P

(litt surt da.... når jeg endelig er gammel nok til å slippe inn på uteplasser å drikke lovlig ute så kan jeg ikke drikke! hehe men men det er jo verdt det da ;) kan alltids ta meg en tur etter at hun er kommet ut ;) hehe)

enn du?

Skrevet

oy skal si... får si "gratulere med dagen" på forskudd jeg da... pga at jeg sikkert ikke kommer på barnimagen igjen før i slutten av neste uke.. pga flytting :)

Men da har du vel økonomien og alt sammen i orden du da... i så fall er du heldig...

Mitt svangerskap var så absolutt ikke planlagt.. :S vi fikk beskjed av legen til sambo at han var steril han...

men neida han kan jo tydeligvis ikke være det da....

hehe

Men men nå gleder vi oss til å bli foreldre... eneste som er litt dumt er økonomien osv...

Jeg går arbeidsledig så vi lever bare på hans lønn... men men får komme meg ut i jobb når litla er ute da :P

Skrevet

Kanskje du skulle prøvd å tatt noen fag nå mens du går gravid da, så har du nok å bruke tida på? Og studere litt mens du går hjemme med veslejenta? :)

Ja, babyen vår var veldig planlagt. Vi har begge fast jobb, og bolig (som da banken sånn sett eier, da vi har fullt lån på den). Så alt ligger greit til rette sånn sett.

Men dere klarer det nok fordet.

Godt dere begge gleder dere til å bli foreldre - lykke til videre. Håper dere får en fin tid sammen :D

Og tusen takk for gratulasjonen :)

PS: Så flott han ikke var steril da! Selv om det ble feil måte å finne det ut på, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...