Gå til innhold

Hallo! Vil bare fortelle litt jeg ..

mamiLii-prinsen&lille frø

Anbefalte innlegg

Hei alle fantastiske gravide jenter :)

Sitter her nå og har akkurat kommet inn i uke 39. Tenk, bare 9 dager til UL-termin og 7 dager til mens-termin. Føler meg tung og sliten og har ikke ork til å gjøre stort, men prøver å få gått litt turer, vaske litt og møte venner. Snart blir jo hele tilværelsen snudd opp/ned, men kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg .. Gleder meg til å se det lille mirakelet som har gjemt seg inne i magen min nå i snart 9 måneder og så gleder jeg meg veldig til å få tilbake min egen mage og det å kunne handle klær til meg selv .. Det er noe jeg har lengtet etter, som den shoppa-holikeren jeg er ;p Nå skal jeg snart få meg en bærbar pc også, eller det vil si bare om jeg får fødselstipend da, noe jeg håper så inderlig på å få.. Er bare 18 år og trenger egentlig de pengene.. De skal jeg love kommer godt med..Om jeg får meg pc så kan jeg holde kontakt med omverdnen mens jeg er hjemme med min lille prins .. For akkurat nå sitter jeg hos mamma'n min på data'n her.. Ikke noe jeg kan gjøre hver dag snart.. Egentlig så kjeder jeg meg om dagene. Alle jeg kjenner, nesten alle,er enten på skole eller jobb, så blir mye tid for meg selv, særlig i senga .. Vært moro å fått noen andre her inne å snakke med, ja som har det sånn som meg nesten.. Dagene går tregt og ikke mye å gjøre.

Denne tråden er laget av kjedsomhet og har sikkert kjeda de fleste som har lest dette, men måtte bare ha ett eller annet å gjøre.. Vært veldig koselig å få sett noen andres hjemmesider også. Min er septemberprinsen.piczo.com ... Bare til å legge meg til for dere som vil ..

Ha en fortsatt flott dag, så skal jeg fortsette å krysse fingrene for at kansje noe skal skje idag !

Varm høst-klem fra meg .. ;D

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...