Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da fikk jeg positiv test!!! Har svevd på en sky i hele dag! Klaff på 3dje forsøk. Håper dere andre ventende også får positivt svar denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse, og lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer så masse!!!! Alle gode ting er tre! (for noen) Lykke til med svangerskapet.

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Hadde du mange tegn? Lykke til framover!

Skrevet

Gratulere så masse, å lykke til videre:)

Skrevet

Hei og takk for hyggelig hilsninger. Jeg har kun hatt ømme bryster.

Håper det klaffer for dere også. Ja for meg var alle gode ting tre.

Skrevet

Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!Gratulerer!!!

(en så god ting kan ikke sies for mange ganger!!!!)

Gratulerer!!!

Skrevet

Så utrolig bra!!Gratulerer, har tenkt på hvordan det går med deg. Nå kan du bare glede deg til noen skrale måneder framover,hehe. Jeg er 9 uker nå, og ganske bra form, men forholdsvis uggen om dagen. Spiser hele tiden og brystene er fortsatt ømme!! Men det er morsomt og utrolig spennende!! Lykke til;.)

Skrevet

Hei Skorpion

Jeg synes det var litt synd at jeg ikke hadde klaff forrige gang, men nå er alt glemt...:o) Ømme bryster ja....huff har ikke så store bryst i utgangspunktet så det er nok hel hel del voksing på gang...ømme hele tiden!!! Høres jo ut som jeg skal ha det en god stund fremover også. Blir gøy og følge med fremover! Lykke til du også!

Skrevet

Gratulerer så masse med babis på gang!!

Skrevet

Tusen takk, det går jo helst bra, men masse ting å bekymre seg over etter den positive testen..Nå har jeg akkurat fortalt det til familien, grudde meg litt til det, er jo en litt snedig vri på drømmeprinsen det her..Men de tok det overraskende bra, og etter noen dager å komme seg på er de helt med!! Nå har jeg også fått kommet meg til lege og blitt innrullert i systemet, ganske sprøtt å sende søknad om fødsel til ahus..Dessuten får jeg tilbud om duotest og fvprøve siden jeg fyller 38 før termin..det er også vanskelig å ta standpkt til, men tror jeg tar duotesten, den ser ufarlig ut.

Lykke til videre, håper du er i fin form, blir spennende å følge alle nygravide her inne på siden etter hvert.:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...