Gå til innhold

Andre som har det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er en av de tyngste dagene hittil i svangerskapet, kvalmen har kommet tilbake for fullt, vondt i hodet, bekkenet verker pga bekkenløsning og bekkenlåsning, orker ingenting, peser som en hval bare jeg reiser meg fra sengen. Sammentrekninger hele tiden, skikkelig slitsomt.Ugh, er skikkelig sliten nå som jeg holder på med middagen. Hetetokter hele tiden. Uff for en dag, andre i samme båt? Så kan vi trøste hverandre litt.... :-§

Er 33 uker i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff..ikke moro å ha det slik! Synes synd på meg selv også i dag. Er tungpusten (og tung og ubevegelig) nok i utgangspunktet, men med hodet fullt av snørr og verkende bihuler, har jeg bare lyst til krype under dyna, være i fred og dytte i meg masse godteri! MEN med sykt barn og syk mann (nesten det værste!), så må jeg bare svelge unna så godt jeg kan og prøve å fungere som normalt. Vanskelig!! Har så kort lunte at det gjør vondt... Vi får trøste oss med at det er forbigående. Håper du også fant litt trøst i min miserable dag...

Skrevet

Jeg sender det også en liten trøst. Ser at du har samme termindag som meg!

Jeg er vel egentlig ikke i samme båt hva angår å ha mange plager, bank i bordet. Men i den siste uka har jeg fått klatt med bekkenet. Så jepp, her har vagge-gangen kommet....

Skrevet

Føler med deg. Jeg har termin dagen før deg og føler meg for det meste på samme måten. det er veldig tungt å gå oppover bakker, og vanskelig å finne en god stilling når man skal sove. Men det nærmer seg heldigvis slutten :-)

Håper på en bedre kveld og morgendag uten for mye smerter i bekkenet. lykke til videre i ukene som kommer, selv om de til tider føles litt lange.

Skrevet

Termin 10.november, og melder meg inn i denne klubben. Jeg er sliten, har vondt i bekkenet uansett om jeg sitter, ligger eller går, småkvalm og tungpustet. Får ikke gjort noe fornuftig eller ufornuftig for den del, alt er bare ORK!!

BLÆH!!

Skrevet

Takk for svar, hjelper godt på bare det å få respons og forståelse hos andre i samme situasjon :-) fikk noen vanvittige smerter i sted, babyen har festet seg for lengst og graver seg dypere og dypere ned i bekkenet-var nesten sikker på at nå var det i gang, sist gang startet det i uke 34 med åpning. Men nå har det roet seg etter mange timer, så lenge jeg legger meg ned. Isj jeg skal være så glad den dagen jeg har jenta mi i armene og hun forhåpentligvis er moden (i forhold til termin) og fornøyd :-) Anbefaler å ta et godt olje bad hvis dere har mulighet til det. lavendel oljen hjelper for alt mulig! Kurerte meg selv med oljebad da jeg fikk influensa for ca 2 uker siden.

Skrevet

termin 9.nov jeg...og som om jeg skulle skrevet innlegget selv!! klarer nesten ikke røyse meg opp i dag...:-(

men guri takk og lov at vi ikke har lenge igjen nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...