Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Heisann Jeg fikk beskjed av legen min at blodtrykket mitt bare hadde steget mer og mer for hver kontroll jeg har vert på... Hun sa også at vi måtte holde et xtra godt øye med dette, og at noe måtte gjøres om det bare fortsatte å stige... Hva er det da som evnt må gjøres? Må de sette i gang fødselen eller noe? Lurer veldig på dette..... Nå husker jeg ikke korrekt hva blodtrykket mitt var, men det var høyt sa legen... Hva må blodtrykket ligge på for å bli "drastisk"?? Håper på raske svar... takk på forhånd...
rødhette* Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Nå er jeg ikke sikker på hva de vil gjøre, men høyt blodtrykk kan være et tegn på svangerskapsforgiftning. Så det er veldig godt de følger nøye med på blodtrykket ditt.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 21. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2006 svangerskapsforgiftning?? Er dette farlig - dødelig for barnet?? Og hva må gjøres om jeg har vert så uheldig å fått det??? *huff ble litt redd nå *
rødhette* Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 neeeeeei Jeg skulle ikke bekymre deg! Vet lite om svangerskapsforgiftning, jeg.. men tror ikke du har noen grunn til å bekymre deg, så lenge legene følger med på deg. Slapp av, og stol på at legene følger med Som sagt i en annen tråd, del bekymringene dine med legen din! Så kan han/hun enten roe deg ned, eller sjekke deg nøyere.. :9
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 21. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2006 hehe nei nei men skal ikke få heeelt panikk nå Tenker å roe meg litt ned å tenke minst mulig på det til jeg får snakket med legen min
rødhette* Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Lurt Gled deg heller til dagen kommer og du skal få hilse på henne, i stedet for å bekymre deg for alt som kan gå galt. Hun vil sikkert ikke at mammaen sin skal bruke graviditeten på å gå rundt og være bekymra, vil nok heller at mammaen skal koooose seg med den verdifulle tida de aldri får igjen på den måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå