Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Bare kommet sånn helt plutselig og borte nesten like fort igjen? Jeg har hatt det ett par ganger nå på to dager og lurer litt på det der!
OktoberTussi Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Feber? Jeg har flere ganger blitt veldig varm, men ikke feber. (Bortsett fra litt nå da jeg begynte på drittforkjølelsen min).
jakm80 Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Har sjelden feber, ikke når jeg er syk heller. Men det jeg har merket er at flere netter har jeg våknet gjennomsvett sånn jeg gjør når jeg er syk og sikkert har lav feber (kan aldri måles nevneverdig). Kanskje dette er litt feber, har måttet snu dynen og skifte t-skjorte!!
Emmilo Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Jeg er som deg jakm80. Gar sjeeeelden feber, så det er så litt temperaturforandring for at jeg skal føle meg vaaaarm. Nå er jeg varm varm varm. Og litt forkjølet. Har gått over termin og det er vanskelig å sove. Føles som om hver dag er i bakrus grunnet mangel på søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå