Gå til innhold

Tenk, bare 14 dager igjen til ikm!

Anbefalte innlegg

Skal tro om jeg har hellet med meg denne gangen da? Åh... det er så spennende altså. Har satt inn alt jeg har på at jeg har hatt hellet med meg i dag. Hadde en test allerede dag 10, bare sånn for sikkerhets skyld, de kan jo leve i opptil 5 døgn disse gutta. Påfyll i natt så da må jeg vel klare det denne gangen.

Vet ikke om jeg har el enda, skulle ta en el test i går og så gjorde jeg det feil og fikk bare opp et feilsymbol. Skulle tre det var min 1. el test som ble foretatt og ikke ca nr 88. Hehe at det går an altså. Så satt jeg der med skjegget i postkassa, fri for el tester uten mulighet for å få tak i noen nye. Like godt det, bare bortkastede penger alikevel. Har jo greid å få tre barn uten el tester, så det er vel en mening med det.

Nå vil jeg som vanlig begynne å lete etter symptomer og være gravid i et par uker framover, iallefall.Så får tiden vise om jeg får gleden av å virkelig kjenne ordentlige symptomer, som jo er helt tydelige å kjenne, og ikke de "lekesymptomene" jeg pleier å kjenne.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6400396-tenk-bare-14-dager-igjen-til-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig at du fikk feil på testen igår. Høres merkelig ut med brukerfeil ja. Jeg tror jeg har blitt avhengig av el-tester jeg. Selv om jeg tror jeg vet når el er, stoler jeg ikke på det. Det blir spennende dager framover til ikm skjønner jeg. Du får bruke din ledige tid her inne så skal vi heie deg fram til en positiv test om 14. dager.

klem fra

Øy så spennende! Men du/dere må endelig ikke innstille prøvingen allerede; det er fult mulig å bli gravi både på dage 18 og 19 i perioden, så stå på Agne - håper inderligt at dere lykkes denne pp; vi trenger virkelig til noen nye gravide her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...