paulinen Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Hei Nå er jeg i uke 18 og har plutselig blitt helt uoverkommelig trøtt. Nesten slik at jeg går i matvarebutikken og leter etter seng Noen som vet om jeg må gå til lege før jeg begynner på jern?
LisaColli Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 vet hva du mener, jeg sover nesten 12 timer i døgnet, og er alikevel stein-trøtt resten av dagen,hehe.. tror jeg ville ha snakket med legen før jeg begynte på jern ja..
selma07 og engel Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Hei! Jeg sover også 12++ timer i døgnet, og er trøtt hele tiden... Jeg er i uke 23, og er 50% sykemeldt pga trøtthet, sliten osv. Jeg har blodprosent på 9,3 og ok jernlagere. Legen min mener at jeg ikke skal ta jern fordi at for mye jern kan føre til forgiftning av fosteret. Så du MÅ snakke med lege/jordmor før du beg med jern!! Så vi får bare sove oss opp til de søte små kommer! Tror ikke det blir 12 timer i strekk da... :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå