Gå til innhold

Noen som kan si at dette går over...??(samme som småtroll)

Anbefalte innlegg

Snuppa på 4.5 mnd er helt turbo, og da spesielt på natta. Hun er mer våken enn hun sover, og skal ha mat (inatt) 6!!!!!! ganger fra kl 21 - 06.30...det er jo helt crazy!

Gikk toppen 2 timer mellom måltidene inatt, og da klokken var 6.30 var jeg nesten glad for at vi kunne stå opp...

Noen som har det likens??

LItt fortvilt nå....og kjempetrøtt

Fortsetter under...

jada - helt sikkert økedøgn! Hadde en lignende natt for noen netter siden med amming nesten hver time mellom 00 og 06. Det skjer mye rundt 4 mnd og barn som tidligere har sovet hele natta våkner ofte igjen på natta ved mnd. Tenner på gang evt - kan kjennes lenge før de kommer

Her har vi det sånn nesten hver natt med 8 mnd gammel baby! Ikke økedøgn, bare (u)vane. Blir nesten sprø, jeg! De siste kveldene har hun vært veldig vanskelig å puppe i søvn også. (Sovner aldri av seg selv.) Er det noe som følger med alderen, mon tro? Noen som opplever det samme med baby på den alderen?

Nei, da, sikkert ikke! Har ikke hatt det sånn hele tiden her i huset. Det har blitt ekstremt hyppig i det siste etter en puppenektperiode. Hun ville ikke ha pupp på dagtid, så jeg måtte få henne til å suge mens hun sov. Hun er ikke så glad i fast føde heller og får nok i seg litt lite på dagtid. Sikkert bare økedøgn hos din!

Annonse

Har å slitt m puppenekt i 1 mnd, og har ammet henne maaaassse om natten for å få i henne mat.....,men denne perioden er over nå, så håper virkelig ikke dette er blitt til en vane hos snuppa....den vanen må iallefall pelles av ganske så raskt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...