Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Når jeg nå kom hjem fra butikken så var hele truseinnlegget fylt av et blankt slimette stoff...ikke utflod konsistens men akkurat som slim...håpe håpe...er så lei av å vente på gutten min..siden d ikke var gult og tykt som alle prater om, kan det hende at det er blandet med litt fostervann??...Begynner å murrer mer og mer i magen, håper d tar seg opp:)...ble helt i 100 jeg nå..håper d ikke bare er en av de mange falske alarmene jeg har hatt i det siste:(
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 21. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2006 er forresten 3 dager på overtid
sissi77 Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 hadde blank slimpropp, men med spor av blod. håper det er noe på gang for deg. lykke til:)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Oflg min jordmor kan fargen variere veldig. Hoved-kjennetegnet er at slimproppen er superseig, omtrent som sånt moroslim man får tak i på lekebutikken.
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 21. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2006 Nå kom resten av slimproppen...som jeg har lest her inne før, denne var ikke til å ta feil av,hihi...flere cm med tykk skikkelig slimette masse..som dodge skrev.. som moroslim:) Nå er det bare å vente tolmodig:D...spennende..kan jo ta dager da..men jeg er jo på overtid, så da er det kanskje mer sannsynlig at det skjer fortere:) takk for svarene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå