Gå til innhold

Aprilklubben 2007, treff i oslo i november

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg er interressert (selvfølgelig da siden jeg startet forrige tråd!) hehe.

Hva med å møtes på Bagel&Juice et el annet sted og ta en Smoothie eller noe? Der serverer de også baguetter og småkaker. Digg for oss gravide!

Hei!

Jeg vil veldig gjærne være med! Og da har vel mange fått mage også...

Morro! Det vanlige på disse treffene er vel ofte å møtes på eks. peppes!

Men vi kan jo være orginale og finne på noe mere kreativt.....

Jeg vil jeg vil!! :)

Selv om jeg bor litt utenfor Oslo da.. :)

Kommer litt an på hvilken tid på døgnet i forhold til hvor det er koseligst å sitte tror jeg... Bagel & Juice ser jeg på som litt lunsjsted og Peppes kanskje mer som et kveldssted..? Kanskje bare oppi hodet mitt ;)

Annonse

Hei igjen

Kan jo se ut til at detta er populært, kan vi ikke iførste omgang prøve ett par datoer, litt fram i tid sånn at flest mulig får booka den inn... Hva med enten 1 eller 2 november kl 18.... tips "venner" så tar vi en opptelling når okober nærmer seg midten....

Hei alle sammen!

Med forbehold at jeg faktisk har termin i april (får vel vite det om en uke, men tror selv at det kan være i slutten av april), blir jeg gjerne med. Jeg synes Bagel & Juice er supert, men er generelt fleksibel og liker mye :).

Hilsen 71modell og spent førstegangsfødende :)

Annonse

2 november hadde passet best for meg. Jeg skal på forstervannsprøve 31 oktober, og har fått beskjed om å ta det rolig et par dager. Men hvis det passer dårlig for andre, så kan jeg alltids slenge meg med neste gang det blir noe treff:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...