juni73 Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Vi har sett litt på barnevogner på Babyshop, og er sjokkert over hvor dyrt det er. Har sett på finn.no at det selges flotte vogner fra kr. 700. Noen som har erfaring med å kjøpe brukt vogn (eller annet utstyr)?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Jeg har to barn og kjøpt brukt hver gang..dårlig erfaring..har kjøpt ny denne gangen enda jeg vet det er siste mann..men nå er det tilbud på de fleste steder for de nye modellene kommer inn. Da får du splitter ny til 3000 kr ( simo , Brio og Quinny). Bare ta tiden til hjelp så dukker det opp! Da får du også solgt de og trenger jo ikke si noe om at du kjøpte de for halv pris, så da selger du den til det samme du kjøpte for;)
grycath Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 smart du.. jeg har også bare kjøpt brukt men har aldri vært missfornøyd, du må jo se på det du skal kjøpe det gjør du jo uansett hva det er.. selv har jeg kjøpt en vogn som ser kliss ny ut, så man kan være heldig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå