Heffalump mamma Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 De kommer uregelmessig, men ganske ofte. Har hatt det ca 45 min nå å ingenting hjelper. Er det modning på gang eller?? Klarer jo ikke gjøre noe, bare sitter på sofaen å krøller meg sammen..
-MtG- Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Kanskje du skal ringe til føden og spørre? Det er jo ganske tidlig å føde nå så kanske de har noen gode råd eller vil ta en liten sjekk?
Klara77 Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Jeg hadde det sånn i 2-3 timer i går, og da ga det seg helt (hadde også litt dagen før). Stilte spørsmål på chaten, og her er svarene jeg fikk: http://www.barnimagen.com/forum/thread/6387465 Har skjønt at det er ganske vanlig med sånne vondter mot slutten. Jeg ble ganske beroliget av det jeg leste, og kontaktet ikke føden, men synes absolutt du skal gjøre det hvis du er veldig urolig.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Prøv å ta en varm dusj, hvis det ikke hjelper så er det mulig at du kan ringe føden!! Men det kan fort gi seg for det! Men prøv en dusj, har hørt at det skal ta vekk vondtene hvis det ikke er rier!
Heffalump mamma Skrevet 21. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2006 Tusen takk for svar ) Jeg klarte komme meg ut på en liten tur så ga det seg. Jeg hadde like smerter natt til i går som var helt likt som det i dag. Merkelig. Sist svangerskap hadde jeg ingen plager før vannet gikk og riene kom (var da ikke i tvil om det var rier eller ei) så disse smertene er helt nye for meg.. Det er godt dere kloke hoder er her så slipper jeg å ringe å plage livet av føden... )
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 har termin 15.11 oghar også ahtt det masse de siste dagen.. var på på kontroll på føden på tirsdag- for som de sa, det skal ikke være sånn nå. hadde sammentrekninger i livmoren men ingen betydlig aktivitet på livmorhalsen, den var enda lang. veldig beroligende og få det sjekket og det er nok lurt også, siden de selv sier det ikke skla være sånn. men jeghadde hatt det kraftig i i 4 dager ,pluss til og fra i to uker før det da. fikk beskjed om å prøve med paracett, så det kan du jo prøve, og ta det rolig. Hun sa det med paracett flere ganger, så det skal vist hjelpe det da.. tok det bare på tirsdag , mener ikke så glad i å ta sånt så jeg har ikke tatt det mer, men det har blitt bedre da.
vibeke0310 Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 vet du...jeg tror jeg har det samme som deg! vis det er sammentrekkninger nede i magen, litt på dagen, men enda mer på kvelden, så er det hodet som holder på og feste seg! gikk og sjekkte hos lege, ble så besjymra tror det skal gå greit
Heffalump mamma Skrevet 21. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2006 Får håpe på at det er det for når jeg satte meg ned igjen nå så startet det igjen... Håper inderlig at hun vil være inni magen til uke 37 iallefall. Vil ikke ha henne ut enda.. Er i uke 35+3 i dag så det er jo ikke kjempekrise om hun tar turen ut da men.
Dibber Skrevet 21. september 2006 #9 Skrevet 21. september 2006 Har det akkurat likt, og det er ekkelt! Ser at du ikke hadde det sånn sist. Det er helt vanlig at det blir verre for hver gang. Det sa jordmor på sykehuset da jeg var på føden etter flere timer med disse murringene. Det var i uke 29 eller noe, og da fikk jeg bricanyltabletter for å roe det ned. Jeg tar ikke tabletter lenger, er redd for å måtte gå mye på overtid hvis jeg tar dem... Har hørt at det er vanlig... Jeg venter nr 3. Har erfaring med at det roer seg ned hvis jeg legger meg ned og slapper av. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå