Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Litt tidlig siden vi bare er i uke 18, men var tilbud så da slo vi til :-) Ble en brio kombi her! Måtte bare dele det med noen som har en liten forståelse for at sånne ting er moro ;-)
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Åh så morro - grattis!! Kanskje like greit å være tidlig ute. Kan jo hende (ikke at jeg håper det da) at du får bekkenløsning og ikke er så gangbar. Jeg vil og shoppe... men jeg er bare 16 uker..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Takk :-) Skulle liksom bare titte litt mens bilen min ble vasket da, men akk.... hihi.. Litt tidlig kanskje, men man har jo aldri noen garanti for at tingene går bar uansett hvor langt man er.
grycath Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Jeg har også vært og kjøpt vogn den er den fineste i verden.. er 21 uker på vei og gleder meg sinnsykt til vi kan begynne å bruke den.. går å ser på den ofte.. akkurat som om tiden går fortere av den grunn hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå