Gå til innhold

rekk opp hånda alle dere som skal bli verdens beste mamma=)

MrsDior & baby-Dior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo!

Jeg har to fra før, en gutt på 5 og en jente på 2 1/2 år, i magen ligger tredjemann:)

Ifølge sønnen min er jeg "verdens beste mamma"!! Ingenting føles bedre enn å høre barnet ditt si noe sånt:)

ja, det skal jeg!

jeg har lovt meg selv.. at hun skal aldri mangle mat eller klær, alltid føle seg trygg på at mammas kjærlighet til henne er endeløs og at dersom noen har vært slemme i barnehagen så kan man alltid fortelle sånt til mamma.. jeg vil alltid gjøre det jge tror er best for jenta mi..

Annonse

Eg også!:D Og kjæresten min skal bli verdens beste pappa...ikke tvil om at vi kommer til å bli lykkelige med verdens beste beibi da vel?!

Og så gøy at vi (kommende) mammaer ikke trenger å konkurere om tittelen, vi kommer nemlig til å bli verdens beste mammaer alle sammen:)

Jeg skal være verdens beste mamma, om jeg så må la være og spise for at lille Nova skal få mat så er det det samme for meg. Det viktigste er at barnet mitt har det så bra som mulig!

Hun skal få all den varmen og kjærligheten ett barn kan ønske seg, for hun er min lille engel og det skal hun få vite hver dag om det trengs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...