Gå til innhold

Fostervannslekkasje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette?? Hvordan merket dere det?? Hva skjer egentlig hvis det viser seg at en lekker fostervann??

Lurer litt på om jeg gjør det, men er ikke sikker.. Får vel ringe og høre.. :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..jeg var på føden igår, fordi jeg trodde jeg gjorde det..merket at jeg var helt våt i trusa,å at det ikke var noen urinlekkasje værtfall, for det loktet liksom litt "sæd" av det (noe det gjør av fostervann) + at slimproppen min er gått,så da trodde jeg at det var det. De tok en liten prøve med en Q tip pinne,og på den skal det være to streker hvis det er fostervann,med det ene streket var utydelig hos meg,så da ble det innvendig ultralyd..der prøvde de å "løfte" på hodet til bebisn,for at de skulle komme fostervann under hodet,og hvis jeg da lakk fostervann,skulle det vannet som kom under hodet komme ut, men det gjorde det ikke, tok en utvendig ultralyd også, for å sjekke at jeg hadde rett mengde fostervann, og ctg ble utført. Og med en gang jeg kom, fikk jeg beskjed om at, hvis det var fostervann jeg lakk,kom de til å sette igang fødselen den kvelden!(er i uke 35+3)men det ble det jo ikke noe av..så helt egentlig fikk jeg ikke noe svar på hva dette "vannet" som kom var.. merket når jeg kom hjem den kvelden,sto jeg å smørte magen, og da kjente jeg at jeg ble litt våt mellom lårene igjen,også dette en helt blank,tynn, sædluktende væske..men aner ikke hva det kan være..får vel bare vente å se..håper dette hjalp deg litt iallefall...lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...