Gå til innhold

Er spent, skal på UL i morgen:-)

Anbefalte innlegg

Heia alle!

Det er lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Ikke sikkert noen husker meg engang;-)

Jeg/vi er i gang med 2.IVF. Startet med sprøyter forrige onsdag. I morgen skal jeg på UL for å "sjekke forholdene". Det kjennes jo ut som det er god vekst der inne for å si det sånn, men er likevel spent. Litt på UL i morgen, men mest på om eggene blir befruktet og om de deler seg fint fram til innsetting. Håper det er passe mange follikler og at slimhinna i livmora er passe tykk i morgen.

Regner med det blir egguttak i neste uke. Akkurat det gruer jeg meg ikke så veldig til. Det gikk fint forrige gang og det går jo fort. Fikk ut 21 egg sist og var jo selvfølgelig kjempefornøyd med det. Men så viste det seg at sædkvaliteten var dårligere enn forventet. Likevel ble mange egg befruktet, både vanlig ivf og ICSI. Men det var bare ett egg til slutt som var bra nok til å settes inn... Og det er jo ikke så mye av 21 egg. Det ene egget ville ikke bli en liten baby:-(

Vi håper på bedre lykke denne gangen og er optimistiske:-)

Lykke til til alle, uansett hvor dere er i løypa!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6399865-er-spent-skal-p%C3%A5-ul-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:o)

Å, så spennende!! Vet akkurat hvordan du har det ang det å være spent før UL. Satser på at et er mange egg denne gangen, og at flere kan brukes så mange kan fryses ned til senere. Men som det sies her inne vi trenger bare ett gullegg:o).........

Hvor hører dere til?

Vi hører til St.Olavs men bor rett utenfor Lillestrøm. Skal også ha Ul imorgen....skrik................Det er til fryseforsøk. Har blitt avbrutt to ganger pga follikkelutvikling så er superspent på om det går bra den her gangen. Men det MÅ VI JO BARE TRO ikke sant?!

Så hvis alt går bra blir det innsetting på meg også neste uke:o)

Lykke til, krysser fingerne:o)

Klem

Ja, vi håper på å få noen på frys til bruk senere (søskenforsøk eller evt neste forsøk). Har håpet og troen på at dette forsøket skal gå bra! Prøver å være realistisk innimellom også...;-}

Vi bor i Tromsø og hører til på UNN (sykehuset i Tromsø). Er fornøyde med folkene der.

Vi har vært i Lillestrøm flere ganger:-) Eller vi har egentlig ikke vært så mye i sentrum, men vi har et vennepar som bor like utenfor Lillestrøm. Når vi har vært på shopping har vi vært mest på Strømmen Storsenter og Ikea;-))

Lykke til med UL i morgen! Håper du ikke har noen follikler under utvikling. Jeg har nemlig tatt alle:->

Hi hi høres veldig bra ut:o)!!

Lykke til til deg også!!

Leste nettopp i Hjemmet at en undersøkelse viste at positiv tenkning øker sjansene for å lykkes, og at hvis man kan lære noen avspenningsteknikker så har det veldig god virkning. I en gruppe som hadde prøvd i over to år uten å lykkes, lyktes 55% av kvinnene. I kontrollgruppen som ikke hadde noen avspenningsteknikker, lyktes bare 20%.

MEN det ble også understreket at det ikke vil si det samme som at man skal ta ansvaret for at graviditeten ikke oppstår, men et tips å ta med seg på veien....................

Kanskje en god bok og herlig musikk kan gjøre samme nytten??

Nei nå skravler jeg i vei..............Uansett lykke til

Klem

Så kjekt å se deg her igjen tromsøjenta!!

Håper UL i morgen viser hva den skal, og at det denne gangen blir riktig mange fine egg!!

Vi er snart klare for vårt 4. forsøk siden forsøk 3 endte med SA i uke 11 :-( Men vi tar et privat forsøk før vi eventuelt bytter klinikk, har stor tro på de metodene de bruker hos UNN.

Heia Benta!

Jeg fikk med meg at du hadde SA. Det må være så utrolig kjipt når man har slitt så lenge for å bli gravid... Håper du blir gravid også på 4. forsøk og at den sitter i 9 mnd da:-)

Klem fra

Annonse

Hei snøfilla!

Ja, det gikk bra:-) Legen telte ca 15 eggposer. Og inni der er det minst ett gullegg!! Den største eggposen var 18 mm. Tror slimhinna var 11. Kan det stemme? Husker ikke hva den bør være...

Skal ha egguttak på tirsdag, så både eggposene og slimhinna rekker å vokse litt til. I morgen skal jeg ta min siste purgon-injeksjon på forhåpentligvis minst nesten 2 år:-)

Hvor er du i løypa? Husker ikke helt... Har dårlig hukommelse til vanlig,men nå er den enda verre. Føles litt ut som jeg har bomull i hodet;-/

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...