Gå til innhold

flere fra asker/heggedal/røyken området?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, så morsomt :)

Kanskje vi kan treffes etterhvert som vi vet at det går bra? Bor selv i Heggedal.

Er 29 år og venter første barnet :)

Velger å være litt anonym foreløpig, men mitt anonyme nick kan jo være

Gravid i Heggedal :)

Hei, jeg er en "moden mamma" som bor i Asker. Termin 26. mai. Har en på 6 fra før, og har prøvd lenge på nr. 2, uten å få til mer enn en tidlig MA for snart tre år siden. Tør ikke være for optimistisk ennå, men det vil da vel helst gå bra?

Annonse

Kjære deg anonym,

Da må vi satse på at det går bra med deg! Ja, for oss alle sammen vel og merke. Kjenner til det med å slite med å bli gravid. Vi har selv holdt på i over tre år nå, og er jo så utrolig overlykkelige over at vi nå har klart å bli gravide - men assistert befruktning - :) Nå får vi håpe på at vil alle kommer over på den "sikre" siden :) selv har jeg fått termin rundt 10 mai. Ser ut som jeg er litt foran i løpet, men man vet jo aldri...:) Lykke til alle sammen. Hadde vært utrolig hyggelig å møte dere i samme situasjon og bli kjent når vi er på den sikre siden. Kjenner selv ingen i området, så det hadde vært fint :)

God helg!

Hilsen " Gravid i Heggedal" :)

Gleder meg også til jeg er over på den "sikkre" siden. men jeg orker ikke å tenke/bekymre meg så mye over det nå... blir bare helt gal av det.. hehe.. Hadde vært utrolig hyggelig å møte dere og. Jeg er selv 22år og dette er vår første=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...