Gå til innhold

Måtte til sykehuset i går kveld - trenger oppmuntring

Anbefalte innlegg

I går kveld fikk dere sikkert med dere at jeg var livredd fpr at en abort var på veg..Jeg blødde, så jeg dro til sykehuset.

Fikk en grundig undersøkelse, og fikk se babyen i full aktivitet :)

"han" hadde det i hvertfall helt fint ;)

Livmorhalsen var lang og fin, livmormunne godt lukket og stengt.

Blødningene kom ifra livmortappen, og det er visst ikke så uvanlig siden den er så "porøs" og blør veldig lett.

Så er det jo i tillegg mye som vokser og strekker på seg der inne, så det er ikke helt uvanlig, visstnok.

Dro hjem med bedre mot, men i natt har jeg hatt en del kynnere samt litt blødninger med koagulert blod, (levra blod-klumper), men ikke så store..

Tok to paraceter i dagtidlig, og det ga god effekt. Lå i senga til 13.00 ida, gikk og tok meg en dusj og har ikke blødd så mye som en dråpe etterpå, men jeg er forberedt på at det vil blø litt igjen...:(

Er i hvertfall ved litt bedre "mot" nå, men om jeg blør i morgen også, så drar jeg til sykehuset igjen....

Klem

Fortsetter under...

*oppmuntring*

Sikkert på at alt går bra eg:) Du har jo vert å sett att alt sto bra til med den lille og fått en forklaring på det som har sjedd, så alt virker jo bra med beibien ihvertfall. Det koagulerte blodet er nok bare vere rester etter den blødningen du hadde, og betyr nok ikke at du har blødd mer etter at du var på sykehuset. Eg ble helt paff da JM sa at eg kunne komme på kontroll om 4 uker, men visst eg hadde noen blødninger måtte eg bare komme før dersom eg ble bekymret, og så SMILTE hun. Hvordan kan hun smile av det, tenkte eg, blødning betyr jo at noe er galt! Men hun forklarte at i de fleste tilfeller er det ikke farlig med blødninger i svangerskapet, det er ganske vanlig. Så trøst deg med at det sikkert ikke er no galt, du, og kos deg videre:)

heisann maja moren..

eg og har hatt nye blødninger, og har vert på 4 ultralyder bare denne uka for å sjekke at alt er fint, legen sa eg blødde fra ei rift i morkaka.

Var på jobb på onsdag, men da fikk eg en ny blødning på natta så nå er eg sykemeldt ut neste uke for sikkerhetsskyld. Var på ultralyd i dag og så at alt var like bra med babyen.... men dette tar veldi på nattesøvnen min og psyken blir ikkje bra av det.. stakkar samboeren min (men han er så god å ha)

hvilke uke er du i?

rekner med dette tar veldig på psyken din også...?

I går gråt eg meg i søvne og bare tenkte at det var ikke sånn eg hadde forestilt meg at det skulle vere å gå gravid..

Er jo redd for å gjøre ting eg pleier å gjøre( har fått ordre om å ikke løfte meir en ei bøtte med vann og sitte meir enn eg står.. )

fikk du slik beskjed?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...