Gå til innhold

Hvor er dere fra? Alder osv...

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg bor i Ski området, er 18 år. Venter første mann. 24 uker på vei... Hadde vært morro å få litt kontakt med andre gravide i området... Hva med et BIM treff?? I oslo???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg bor på Lambertseter i Oslo og er 19 år gammel (blir 20 i Jan). Samboer og jeg venter en liten gutt 2 januar, og gleder oss masse til det!

Skrevet

hei!

jeg er 17 år, blir 18 i november...

har termin i januar..

kommer fra stavanger, men bor i bergen, sandviken..

Skrevet

Er 19 år, blir tjue 24 oktober.. (Hurra, endelig!!) Bor på Ensjø i Oslo.. Har menstermin IDAG!!!!!!!!! Så jeg venter vel egentlig jenta mi anytime snart, hehe.. :)

Skrevet

Hei, jeg er 16år, blir 17 i desember. 24uker på vei med første. Kommer fra å bor i stavanger.

Skrevet

hei jeg er 19 år (20 i januar) er 24 veker på veg å venter en jente 15 januar:) er fra rogaland

Skrevet

Jeg er 18(19 neste uke) å er 27 uker på vei. Venter en liten gutt den 23 desember.Har fra før av en datter på snart 2 med min samboer. Kommer fra Kongberg.

Skrevet

Jeg er 16, bor i Oslo - og vi har allerede arrangert noen bimtreff, du er hjertlig velkommen på neste!

21 uker på vei, er en liten prinsesse tror vi!

Skrevet

hei jessie + prinsesse i magen.... hvor i oslo er du fra?

Skrevet

hei:)

Slenger meg på her jeg da..

22 år og bor på Notodden-

ikke gravid.. -enda..

Skrevet

Er fra Nord-Gudbrandsdalen. 19.5 år... Har samboer og er forlovet. Går høyskole dette året, og er prøver. Håper på en liten en snart...

Skrevet

Jeg er 21, bor i Notodden, er 27 uker på vei og venter mitt første nurk:) Og gleder meg noe helt vilt!!!! =)

Skrevet

hei butterfly!

Kanksje vi ligge rpå sjukehuset i Kongsberg samtidig vi da=) Har termin den 30, men man vet jo aldri;)

Skrevet

Jeg er 19, snart 20, venter min første i mai. Bor i Haugesund.. Håper virkelig alt går bra, gleder meg veldig, har sommerfugler i magen til tider.. hehe.. er i uke 8..

Skrevet

Jeg er 19år og pappan snart 22. Jeg bor på Finnsnes i midt troms og han i Bergen. Men jeg flytter over jul med en lille. Har kjøpt leilighet på søfteland...så nydelig det er der!!!! :) :) Har termin 28 Oktober,så bare 30 dager igjen i dag ;)

Skrevet

Jeg er 21, har en gutt på 2 år fra før, venter neste i april :) Bor utenfor Stavanger..

Skrevet

jeg er 19 år, blir 20 i februar. bor i steinkjer og er 31 uker på vei. huttetu som tiden går!!

Skrevet

Jeg bor på karmøy, er 18år blir 19 når babyen kommer 15. januar:) er 24+ 5 snart 25 uker på vei:)

Skrevet

Jeg har akkurat blitt 20 år og er snart 19 uker på vei med den første babyen vår. Samboeren er 22 år. Kommer egentlig fra Oslo, men bor nå i Hokksund av alle steder;)

Skrevet

Hei

jeg heter henriette og bor i stavanger. er 17år, men blir 18 før min lille prinsesse kommer i begynnelsen av mars, fikk først termin 18 februar, men fikk ny en 11 mars, så plutselig var jeg ikke 20 uker på vei men bare 17:) jaja synes d hadde vært kjekt me litt kontakt me andre unge gravide i stavanger området

Skrevet

Hei alle sammen..

23 år bor på Ekeberg i Oslo (fyller 24 før lillevenn kommer 6. mai). Gleder meg kjempemasse, til å få min førstefødte å se h*n inn i øynene for første gang :-)

Skrevet

hei.. jeg er 17 år og bor i Bergen... venter en liten jente 17 oktober=)

Skrevet

Er 16 år, blir 17 i november:) har termin i slutten av april.:)

Skrevet

Hej hej..

E 19 bi 20 i november:)

Ska ha mitt første snusk 10.april:)

Skrevet

E førestn fra Myre i væsteråln.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...