Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 Noen som kan hjelpe meg med å friske opp minnene litt;).. fikk ei jenta for 3 år siden, men husker ikke noe spesifikt fra det første trimesteret.. Hadde influensa for noen uker, ca 1 mnd(?) siden, da med oppkast og hele dritten.. går på p pille, men som alle vet så er jo ikke det det sikreste når man kaster opp... men i alle fall, jeg å sambo kosa oss jo da når jeg ble frisk, å nu har ikke mens kommet enda.. er som regel som ei klokke.. har mye blank utflod og noe som ligner menssmerter.. håper noen kan komme med noen tanker, vettige å så fall;).. skal jeg spare pengene på en test eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studine3 Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Tror jeg ville tatt en test.. Når skulle du hatt mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #3 Del Skrevet 21. september 2006 for 2 uker siden, har sittet å telt på fingrene så det skal visst være akkurat i eggløsningen å.. hmm:/.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 21. september 2006 #4 Del Skrevet 21. september 2006 men er det ikke fint om du er gravid=??eller passer det dårlig??jeg vil kjøpt en test med en gang..hehe...lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #5 Del Skrevet 21. september 2006 fint å fint fru blom, min lille søte er litt av en jente skal jeg fortelle, trur ikke vi har energi til et nytt nå, men visst jeg er gravid så for all del, koselig med en til:).. men hadde noen av dere blankt utflod å "menssmerter" de første ukene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #6 Del Skrevet 21. september 2006 skulle gjerne ha kjøpt en test med engang, men kommer fra en liten by hvor alle kjenner alle:).. har lyst til å vite samtidig som at ikke hele byen skal vite det;).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #7 Del Skrevet 21. september 2006 bestill test på billigtest(er).no, kom dagen etter til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studine3 Skrevet 21. september 2006 #8 Del Skrevet 21. september 2006 utflod er vanlig både i beg av sv,skap og under eggløsning:) hehe da kan det være ett av to, men kjøp en test du, så slipper du å lure:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurbor Skrevet 21. september 2006 #9 Del Skrevet 21. september 2006 Det er helt normalt å kjenne menssmerter om man er gravid. Eggposen fylles opp av blod og væske, og blir ganske stor før den sprekker. Det kan ta opp til 3 mnd før den sprekker. Har du testet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå