Gå til innhold

Dere som akkurat er ferdig med 4 måned (uke17)..! ser her

Anbefalte innlegg

Hvordan ser magene deres ut? jeg er i beg av uke 17 å harfått en sånn hard liten bulk neders på magen..åsså er jeg litt oppblåst føler jeg!men ingen ser at jeg er gravid enda:( gleder meg til å få mage!!

Hvordan er det med dere? noen som har fått mage??

Klem**

Fortsetter under...

Jeg este ut mye for lenge siden. Men det har stoppa opp og holdt seg der. Ikke blitt noe større i det siste.

Este ikke ut så fort med min første, men det er kanskje nettopp det... at dette er nummer to at jeg fikk mage fort... (ellers er det tvillinger ...he he)

Jeg er i uke 14, bare... men har fått en lite kul på magen så folk som vet at jeg er gravid ser iallefall at jeg er det og går og stryker meg på magen. Er førstegangsfødende, så trodde ikke jeg skulle få kul så tidlig.. men veldig stas da :-)

Jeg er i uke 17, og det er INGEN tvil om at jeg er gravid.. hverken for meg eller noen andre som måtte se meg.. hehe.

Med min første var det ikke antydning til noe før jeg var drøye 6 mnd, veldig behagelig synes nå jeg da.. dette blir et fryktelig langt svangerskap... men men. Det er jo absolutt verdt det da.. håper bare det stabiliserer seg så jeg ikke ender opp med å se ut som et fjell...

Eg er i uke 16 og har fått litt mage, men for de som ikke vet at eg er gravid eller ikke har sett meg på lenge, kan det se ut som om eg har spist litt mye også....Men det går nok ikke lenge nå før det er synlig for alle, for magen begynner å bli rundt og stram og det er vanskelig å forveksle med dvaske bilringer!

Hvordan er det med liv? Har dere kjent noe? Eg kjenner litt bobling av og til, men ikke noe regelmessig og ikke skikkelige spark....er førstegangsgravid og fryktelig utålmodig! Skulle vel helst hatt skikkelig mage og aktivitet inni nå syns eg, men da hadde eg vel gått veldig lei på slutten......

Jeg er 16 uker, og folk ser tydelig at jeg er gravid. Nesten flaut, for jeg ser veldig gravid ut... Ifølge jordmor så er det ikke så unormal. Dette er min 5. svangerskap, har mistet 3.

Magen er kommet langt over navelen..

Med min første så kom magen plutselig i 5. mnd.. Og jeg ble svæær.. Men tør nesten ikke tenke på hvordan jeg blir nå.......

Annonse

Jeg går i min 18.uke nå (termin 3,mars), og har hatt mage leeeenge! Begynte med mamma-bukser når jeg var 8-9 uker på vei, men så er det ikke mer enn et drøyt år siden jeg fødte sist, så det spiller kanskje en rolle at magen kom fort nå (ser nå ut som jeg gjorde da jeg var 6 mnd på vei, og ingen tvil om hva som er i magen). Likevel målte jordmor symfyse-fundusmål til midt på streken i fht kurven, så det er nok bare slappe muskler og fett som gjør at magen virker så stor!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...