Gjest Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Er så utrolig lei av å være gravid. Sliten og trøtt konstant. Vondt overalt, til og med UNDER beina!! Kan ikke huske at forrige svangerskap var så fælt med tanke på vondt i kroppen. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal holde ut.. Flere som har det som meg??
Gjest Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Kjenner meg igjen der ja. Bl i tillegg til vondt i knærne, føttene og karpal tunell syndrom. hver eneste kontroll maser de om at jeg kanskje har begynnende preklampsi og nå sist fikk jeg beskjed om at jeg kan ha svangerskapsdiabetes også. Blæh. Dette skal jeg ikke gjøre igjen. Vil ikke være gravid mer nå... Velter meg i selvmedlidenhet jeg og..
Dibber Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Oh yeah! Drittlei nå... Svigers kommer 11 oktober og jeg bare kan ikke føde før det... De skal passe våre to små mens jeg (vi) føder. Ellers vet jeg ikke hvor de to små skal være når fødselen pågår. Har så innmari lyst til å ha pappaen med på fødselen, og blir lei meg når jeg tenker på at det kanskje ikke går... Svigers kommer fra sør opp til nord, og de kan ikke komme før pga en sykehustime (svigermor har kreft). Sist gang kom de 1 dag for sent til å rekke fødselen. Men datteren min var da hos et vennepar, og det gikk greit siden hun går i barnehagen. Men lillegutt går ikke i barnehagen/dagmamma så det er ingen som kan passe han på dagtid... Jeg bekymrer meg for det og håper å holde babyen inne helt til de kommer... 3 uker til... Vondter overalt har jeg også... Drittdag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå