Gå til innhold

Det viser allerede!


studine3

Anbefalte innlegg

Er gravid for tredje gang,ca 5-6 uker på vei og allerede strammer buksene,, vil jo ikke si noe til noen, så det er litt kinkig når magen viser så fort. Hvis noe skjer, at jeg mister,så er det litt dumt, synes jeg, at "alle" vet det.. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embryoet er jo bare 3.4 uker gammelt.. -Og alt kan skje enda.. Vent til du er hvertfall 8 uker.. da er hvertfall sjansene for at spiren sitter mye bedre.

Du finner alltids noe å ha på deg som passer, og som sjuler magen. hvis ikke får du si at du er oppblåst pga mensen eller no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også slik de første ukene, men det har gått tilbake nå, er 9+1. Tror det er pga at man blir så oppblåst de første ukene. Men vi sa det tidlig alikevel vi da, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også hatt det slik at det viser utrolig fort.. Men jeg går ikke helt for denne unskyldningen at du ikke skal si det i tilfellet du vil minste.. Jeg tenker slik at dersom jeg skulle miste ville jeg blitt veldig lei og dersom de nærmeste viste det ville det heller være en trøst..

 

Men det skal også sies at jeg er en jente som ikke klarer å holde på slike "hemmeligheter".. Forrige svangeskap måtte jeg begynne med mamma klær i uke 9.. Det var litt vanskelig da å holde det i skjul.. Samtidig som jeg er lærer og elevene var kjempe nysgjerrige og heller ikke like diskre..

 

Venner og familie vil jeg tro det er bare en fordel å fortelle det til. tenk på hvor trøtt og kvalm en kan bli i denne fasen.. Da er det også lettere å få forståelse og en hjelpenden hånd.. Samtidig som du har to fra før, som også krever sitt.. Syns det er vanskelige å holde svangerskapet hemmelig for barna.. det er de som ikke vil forstå dersom noe så forferdelig som det å miste skulle skje..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd.. Har nå iallfall sagt det til min mor, og en veninne.. De ble jo kjempe glade begge to! Jeg er heller ikke så god til å holde gode nyheter skjult..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempevanskelig det der....forrige gang visste vi ikke noe før jeg var i uke 6-7, denne gangen visste vi det omtrent fra unnfangelsen og det har vært en laaang ventetid. er 10+1 i dag, og venter fortsatt. har bare sagt det til noen få utvalgte, som var unngåelig siden jeg har ligget på sofaen og astet opp i 6 uker, gleder meg til å slippe å lyve og lure ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i 6 uke. Jeg sa det i forrige uke. Tenkte også at om det går galt så vet folk om det - og kan utvise litt forståelse :-)

MEN - så for 3 dager siden begynte jeg å få smerter og brunt blod...

da tenkte jeg at det hadde vært bedre om ingen visste det allikevel.. Men nå går det bra - har vært på sykehuset og tatt prøver- og snakket med jordmor. Hun beroliget meg med at så lenge det ikke er friskt blod kan jeg ta det litt med ro. :-)

 

Jeg har ikke mage - men er blitt jevnt bredere rundt livet... alle bukser strammer... tenkte det var fordi jeg hadde lagt på meg - men kan det være graviditeten altså? Dette er 3 gang for meg - men forrige gang er så lenge siden at jeg husker ikke helt :-) (11 år siden)

 

Må i allefall kjøpe meg en litt videre bukse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...