Gå til innhold

Hvor mange kg opp i uke 30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått opp 12 kg

Hvis det er så at man i snitt skal legge på seg 0.5kg i uka videre utover, så betyr dette at jeg vil tilsammen ha gått opp 17kg.

Er det vanlig med 0.5 kg i uka videre fremover?

Håper det stemmer. 17kg kan jeg leve med. Husker ikke når jeg la på meg mest i forrige svangerskap, men endte opp med 25 kg +.

Går jeg kun opp 17kg denne gang, betyr det 8kg mindre enn forrige gang. DET ville jeg synes var flott :-) (overlever med mer også da selvfølgelig)

Har jeg sjans tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 kg i uke 30 her .... jeg har gått opp ca 0,5 kg i gj. snitt siden uke 30. tror det er ganske noemalt, men det kan jo variere veldig fra person til person...

Skrevet

er 29+1 og har gått opp 6kg.. (kan være mere nå, litt over en uke siden jeg sjekket sist)

Skrevet

12 kg i uke 30 og er heelt ok med det:) Er i uke 32 nå, men eier ikke vekt i huset, så vet ikke hva jeg er nå. Er ikke store jenta fra før, så greit å ha litt å gå på når det blir tid for amming:)

Skrevet

I uke 30 hadde jeg gått opp ca 2 kilo.. Nå i uke 33 har jeg gått opp 3 kilo..

La på meg mest de siste 10 ukene forrige svangerskap også.. da endte jeg opp på 12 kilo totalt..

Skrevet

I uke 30 hadde jeg gått opp 9 kg. Er nå i uke 34, og vekten har stått stille. Dette er mitt tredje svangerskap, og har lagt på meg henholdsvis 25 kg(første svangerskap), og 15 kg(andre svangerskap). For meg er med andre ord ingenting vanlig, prøver å ikke fokusere for mye på vekta, men heller nyte det som skjer i magen.

Skrevet

jeg tror det er litt individuelt om hvor lett du legger på deg til vanlig. jeg er nå i uke 32 og har gått om ca 15 kilo, men jeg har kroppen full av vann, så jeg vet ikke hvor mye av det som er vann og hvor mye av det som er vanlig svangerskapsvekt. jeg er også desverre i den situasjonen at jeg ikke klarer å være i så mye fysisk aktivitet, siden jeg har store skader på bekkenet mitt etter en bilulykke, så jeg har bekkenet fult av metall, så det hindrer meg i å være så mye i bevegelse som jeg ønsker. Men jeg tror så lenge en har et vanlig matinntak, og ikke bare ligger på sofaen å lesker inn på. så tror jeg kroppen justerer mye selv

lykke til

Skrevet

Hmm, jeg tror ikke jeg har gått opp mer en 3 kg. Men gikk ned litt i begynelsen pga kvalme og oppkast.. :( men er ille fornøyd med bare di 3 kg dah.. Skal absolutt ikke klage :P

Skrevet

i uke 32 hadde jeg gått opp 10kg, er spendt på hvor mye det er neste legetime(er da i slutten av uke 36)

Skrevet

Har gått opp ca. 4 kg.Men,merker nå at kiloene begynner å komme raskere....La på meg 8 kg til sammen sist,så håper ikke det blir så innmari mye mer nå.

Men,er ikke sååå viktig da:o)

Skrevet

Er i uke 29 har lagt på meg 15kg!!! =(

Legen pratet på ødem og vann i kroppen og jeg merker det tydelig i fingre og bein om kvelden og morran. men læll.....føler meg litt deppa nå!

Skrevet

Hadde gått opp 8.5 kg i uke 30, er i uke 32 nå og har gått opp totalt 9 kg. Tips til de med ødem er å bruke støttestrømper, ta dem på om morgenen da hevelsene er minst, det hjelper mange:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...