Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 23+2 i dag, og har jo en liten mage..men den er ikke så kjempestor, dvs. det er ikke alle som kan se at jeg er gravid om jeg går i en vid genser.. hvis en ikke vet om det..

Magen min vokste en del i uke 18-21 men de siste ukene har den ikke blitt noe særlig større, synes jeg..

Når tid pleier magen å bli "stor" liksom? Hvilkjen uke.. slik at alle kan se det, en er ikke i tvil hvis en ikke vet det liksom..

Bare lurer..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er sikker på at det er helt individuelt og at det kommer an på mange ting. jeg er feks ikke spesielt høy (167 cm) og har relativt kort overkropp sånn at jeg bærer mine barn som en kenguru....eh...går det an å sammenligne med en kenguru...i allefall, magen min er kjempestor siden bebisen liksom ligger utenpå.....har også merket at den vokser i rykk og napp, alt etter som.

Skrevet

Det er helt induviduelt, og kan være forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Jeg har fått kjempe stor mage denne gangen (25 uker), mens forrige gang var jeg ikke stor i det hele tatt. Det sies også at man blir større med andremann. men ser du på en venninne av meg var det omvendt. Hun ble kjempe stor med førstemann og med andremann så du det nesten ikke.

Klem fra meg

Skrevet

Jeg er i uke 21 og harfått ganske så stor mage allerede. Det er slik at når folk spør når jeg har termin så vil jeg ikke si det for det er så lenge til, og alle får store øyne og sier der må da minst være to. Men dette er så forskjellig, tror kanskje jeg ble fort stor også stopper det opp litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...