Gå til innhold

Kan man stilmulere fram eggløsning?

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk en baby for flere mnd siden. Jeg ammer ikke, men har allikevel ikke fått tilbake menstrasjonen. Er det noe man kan gjøre for å stimulere fram eggløsningen eller må man bare vente tålmodig på at den kommer tilbake igjen.

MVH

Fortsetter under...

Finnes reseptbelagte midler som kan gjøre det,men siden du har født for en tid siden får du nok bare beskjed om å vente til kroppen setter igang systemet selv. Men dersom det går fryktelig lang tid er det kanskje noe de kan hjelpe deg med. Vet ikke hva som er normalt,har ikke født før selv..

Bra tips,men desverre er det slik at det bare kan fremskynde EL med en dag eller to,dersom det holder på å modnes et egg i eggstokken.

Men det er jo folk som har blitt gravide uten å fått mensen tilbake,så alt er mulig!

Det sto det ikke noe om, men høres veldig logisk ut.

Skulle ikke svart jeg, når det bare var et sitat som også i kalenderen ikke står i en sammenheng...

Men som du sier folk har blitt gravide før uten å ha rukket å få mensen tilbake...Eggløsning kommer jo som kjent først.

Lykke til uansett

Annonse

Takk for svar! Var sliter med forrigemann så jeg har ikke de store forventningene til at dette kommer til å gå fort.... Men håpet, det har jeg!

Lykke til med prøvingen, Elli-karamelli. Håper du lykkes snart for det er tungt å gå mnd etter mnd uten at det klaffer. Har du prøvd lenge?

Takk for svar alle sammen :) Orgasme funker nok ikke for det er prøvd... he he

Vel, det er nok å bare smøre seg med tålmodighet.

USAmamma: Selv om jeg vet at jeg ikke er gravid nå, så ble jeg glad over å høre at det det faktisk kan skje selv om mensen ikke har kommet tilbake... Eggløsningen kommer jo før mens, så da er det nok bare å "jobbe" videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...