Gå til innhold

Mannen min er overhodet ikke tilstede lenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn mentalt hvertfall... Kommer hjem fra jobb, sliten som en dupp og slenger seg ned i soffan. Han gjør ikke en dritt i huset selv om jeg nesten ikke klarer å røre meg pga bekkenløsning. Ikke tar han på meg, I N G E N T I N G!!!!!!!!!!! Det er det verste: at han ikke viser interesse for meg. Han svarer i enstavelsesord og henvender seg kun til meg når han lurer på noe i forbindelse med ungene e.l.

Jeg holder på å klikke. Faaaens mannfolk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen menn slutter å vise sine beste sider når de vet muligheten til sex er minimal. Mange menn er av den kaliberen at kjærestegreiene og oppmerksomheten du får er en hestehandel mot sex. Desverre.. håper ikke din er sånn da, at det er noe annet. Men tror nok at alle menn har litt av det.

Skrevet

Har ikke hatt sex på.. tja... 7 mnd?? Altså sex som i samleie. Men jeg gir han oralsex av og til.Ikke så ofte, men dog...

Kanskje det er DET som plager gubben? Han er av den typen som har vanskeligheter med å sette ord på ting og prater ikke så mye om noenting egentlig... Det er slitsomt, for jeg er da ingen tankeleser...

Tusen takk for svar.

Hilsen Hovedinnlegger

Skrevet

Ja her er det også minimal interesse kan man si...helt utrolig og jeg er ikke noe mase hue det er helt sikkert..men ..går det ikke over etter at hormonene har lagt seg og kroppen er normal er det bare en ting å gjøre: bye bye!

Skrevet

Det er litt ensomt å være gravid! Sukk! Kjenner meg litt igjen i det du sier, men tenker spesielt på delen som gjelder nærhet, både vanlig kos, men også sex. Sexlysten min er ikke stor for tida, men ønsket om nærhet og varme er kanskje større enn vanlig. Vi er veldig nær hverandre til vanlig. Koser mye, med og uten klær for å si det sånn. Men nå virker det som om han har mistet lysten helt på både det ene og det andre. Sånn var det i det forrige svangerskapet også. Jeg trøster meg med at det normaliserte seg når ungen var ute og de første ukene etter fødselen var forbi. Deretter gikk det gradvis bare oppover og oppover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...