Sweet tooth Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 Hei Store meg og lille My, Takk for hilsen, har tenkt på deg: har du funnet ut om du er gravid? Måtte le da jeg leste din beskrivelse av de symptomene du hadde, du høres jo veeeeldig gravid ut. Jeg var på sykehuset i dag og fikk konstantert at kroppen har ordnet opp selv, og at jeg ikke trenger utskrapning. Er så lettet over å nå få en ny, frisk start, og er ikke lenger trist. Rart med det, frykten for å miste var værre enn det å miste, og nå skal jeg nyte noen månder med å gjøre ting en ikke kan når en er gravid :-) Men glad jeg har noen dager til hjemme å komme meg på før jeg skal tilbake på jobb. Godt å ta det litt rolig. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Innbilt svangerskap? Jeg skjønner ingenting jeg. Blødde litt på mandag og på tirsdag kom mensen. Jeg har jo hatt alle gravidsymptomene på at jeg skulle være gravid. Jeg har fortsatt litt mage (oppblåst). Hvis kroppen oppfører seg slik når man ikke bruker piller må det jo være et mareritt.... Legen ringte meg aldri tilbake og nå sitter jeg her. Fant ut at neste EL er 2 oktober. Vil gjerne prøve da. Vi hadde jo egentlig snakket om at det var greit med 2, men nå har jeg veldig lyst på 1 til. Mannen min begynte t.o.m. å snakke om romfordeling og andre detaljer. Er det bare jeg som er rar, eller kan man virkelig ha et innbilt svangerskap? Leste om SAèn din. Trist å høre (skrev innlegg). Håper det går bra med deg. Jeg følger med litt på disse sidene fremover og så kan vi kanskje skrive litt begge to når tiden er inne. For du har vel planer om å bli gravid om ikke altfor lenge? Jeg kommer i hvert fall til å beholde mitt nick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet tooth Skrevet 21. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. september 2006 Hei igjen, skjønner at det må være skuffende å ikke være gravid når en har følt det så sterkt på kroppen, og du har jo lang erfaring. Men nå har du jo noe å se frem til! Merker at jeg er mer motivert til å bli gravid nå enn da vi ble gravid i august, på en positiv måte. Det er en modningsprosess som må til for å bli klar til nok en periode uten søvn osv...:-) Jeg kommer til å vente et par månder før vi prøver igjen etter legens råd for at alt hsg skal være ute av kroppen osv. Blir spennende å se når mensen kommer tilbake. Gleder meg til nok en spennende til med å se når vi blir gravide osv. Kommer til å være litt inne på Bli Gravid-siden fremover, og litt innom her, så da håper jeg vi sees! Jeg beholder også mitt nick. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 21. september 2006 #4 Del Skrevet 21. september 2006 Hei igjen. Jeg tittet innom bli gravid i dag, så da "snakkes" vi sikkert der. Lykke til med hvileperioden før dere er klare igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå