Gå til innhold

Festeblødning!! - prøver igjen;)

Anbefalte innlegg

Hvor mye er det egentlig vanlig å blø ved festeblødninger?? (heter det det..?) Og når er det vanlig at det kommer? Jeg blør bare bittelitt nå, bare lyserosa, og tenkte at jeg hadde ikm på mandag, men det er mulig det er tr som kommer nå... Huff, blir gal av å ikke vite!!

Blir glad for svar....=)

Lillemy-77

Det jeg mente å skrive, var at jeg venter ikm nå kommende mandag, ikke mandagen som var...beklager at jeg er dårlig på å uttrykke meg, men takk for svar dere som har svart, ble jo litt klokere da...kan jo kanskje være festeblødning likevel da...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6398389-festebl%C3%B8dning-pr%C3%B8ver-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da stiller jo saken seg i et annet lys:-) Da kan det kanskje være festeblødning,dersom det ikke fortsetter no særlig utover dagen. Vet du når EL var? enten er TR uregelmessig,eller så er det en såkalt festeblødning. Tror bare det er noen få dråper det er snakk om. Jeg hadde ikke det da jeg ble gravid ifjor(og mista)

Vet ikke sikkert når EL var da dette er min første pp, har ikke kommet inn i noen skikkelig syklus enda, men vi prøvde jo så det holdt fra dag 15 til dag 21 etter første mens-dag...så sjansene burde jo være tilstede..men må vel bare smøre meg med tålmodighet. Leser jo her at det er en del som ikke får EL heller like etter pilleslutt.

Tusen takk for svar =) Klem:)

Ja,tålmodighet må man bare smøre seg med når man prøver på baby,desverre:-( Tar litt tid for oss da,så er blitt ganske tålmodig. Dersom du nettopp har sluttet med prev. kan nok syklusen din være litt på bærtur en stund,så det er greit å ha sex igjennom hele syklusen,bare for sikkerhets skyld. Du kan også bruke EL-tester og ta tempen om morgenen,men det kan du heller begynne med dersom det tar litt tid(eller om du vil vite om du har EL eller ikke)

Lykke til:-)

Med nr 1 hadde jeg festeblødning, da var det noen røde tråder i utfloden en gang, kun den ene gangen. Nå, i denne pp, så har jeg hatt ørlitegranne blodblandet utflod en gang noen dager etter el, ås jeg håper at det var en festeblødning. Har hørt at de skal vare i maks to dager og aldri inneholde friskt blod, bare rosa utflod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...