mummie mammaen Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 Fant ut i går at jeg er gravid så nå er jeg tilbake etter 2 år :-) Har savnet denne siden. Er nok ikke mere enn 3 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 heihei..gratulerer..men når hadde du sist mens da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummie mammaen Skrevet 21. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. september 2006 10 til 14 August. Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2006 #4 Del Skrevet 21. september 2006 Hei hei... Velkommen og gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 21. september 2006 #5 Del Skrevet 21. september 2006 hmm...tanlte jeg skulle skjekke litt c..hehe...men hvis du har 28 dager syklus er du 6 uker på vei...kan det stemme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummie mammaen Skrevet 21. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 21. september 2006 Det tror jeg ikke.. Var hos legen for 4 uker siden. Da var jeg ikke gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 21. september 2006 #7 Del Skrevet 21. september 2006 så rart egentlig...jeg fikk mens 11 august..jeg er 6 uker på vei i morra...men,du vet best..=)) lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 21. september 2006 #8 Del Skrevet 21. september 2006 foresten...ukene går bra første dag av siste mens...så det stemmer du kan aldri ha vært gravid da...men kan hende du ble det rundt der...hvis du skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummie mammaen Skrevet 21. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 21. september 2006 Skjønner :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå