Gå til innhold

Hørte ikke hjertelyd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i dag,og hun kunne ikke finne hjertelyden,sukk.Men er bare 14+5 jeg da så det er litt tidlig,visste det da.Men likevel..litt skuffet lell da.Andre som ikke har fått høre den i tilsvarende uker.Derimot var livmoren litt over gjennomsnittet,det må vel være et positivt tegn.Skulle få komme tilbake om to uker hvis jeg ville,tror jeg vil det jeg:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...........

Jeg var hos jordmor på kontroll 14+6

Fant ikke hjertelyden hos meg heller.

hun sa det ikke var noe å bekymre seg over, da dette var litt tidlig.

Kommer jo an på hvordan barnet ligger osv...

Skrevet

Legen prøvde å høre etter hjertelyden når jeg var i uke 13 og da hørte vi den ikke. Jeg ble jo selvfølgelig bekymret, men vet jo at det er normalt at man ikke hører så tidlig. Skjønner du er skuffet, men jeg håper du får høre den om to uker da:) Bra du ikke virker bekymret ihvertfall:)

Skrevet

Hei! -synd du ikke fikk høre hjertelyden da, men det kan sikkert være en enkel forklaring på det.. Livmora di er jo stor..:)

Teller ned dagene for UL jeg da.. 18 oktober!! Enn du?

Skrevet

Hei.

Synd at dere ikke hørte hjertelyden..

Var på kontroll når jeg var 10 uker på vei, å vi hørte denn helt tydelig!=) 170 i puls=)

Skrevet

Hei Mars-spire-18.03.07..Teller og teller jeg også,skal 17 okt jeg.Det skal bli greit å få det,ja.:o)

Skrevet

Hei :-) Jeg hørte ikke hjertelyden i uke 11, og måtte vente til uke 18 før jeg hørte noe. Jeg trøstetmeg med det at livmora hadde vokst, og det ville den ikke ha gjort hvis det ikke var liv.. Så bare gled deg et par uker til - så får du belønningen din til slutt ;-)

Skrevet

Kan du røpe symfyse målet ditt da? Vi er jo like langt på vei så....:)

Skrevet

Fikk ikke høre hjertelyd før i uke 24 jeg. Morkaka ligger foran og sperrer, i tillegg er knøttet veldig lite glad i doppleren og sparker den unna. Forrige gang fikk jeg høre hjertelyd allerede i uke 14, da lå morkaka på baksida.

Altså: ingen grunn til panikk.

Skrevet

Typisk..det spurte jeg ikke om jeg da.Kan man måle selv,eller? Du da?

Skrevet

har ikke jm skrevet sf-målet ditt på helsekortet?

Skrevet

Hadde det i bilen jeg skjø :o/

Skrevet

Jaja.. mer spennende neste gang da..:)

Jeg har ikke peiling på mål. Ikke kan jeg å måle meg selv heller, da jeg ikke vet om det blir riktig. Jeg finner aldri den "kanten" på livmora de snakker om..

Skrevet

Jeg var også hos jormor i dag. Er akurat like langt på vei som deg ... 14+5 :) Jeg fikk høre hjertelyden veldig godt!.. :)

Skrevet

Jordmor ville ikke en gang prøve å finne hjertelyden på meg første gang jeg var der, ca i uke 14. Hun mente det var så stor sjangse for ikke å finne den at det var bedre å la vær. Det var faktisk ingen, hverken lege eller JM, som var i nærheten av magen min før jeg var på UL i uke 19.

Skrevet

jeg var hos jordmor i går, og da advarte hun meg om at de kankje ikke ville finne den.. men det tok ikke lange tiden før den var der... er 14 uker i dag.. men det er jo veldig forskjellig... du har appsulutt noe å glede deg til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...