___ Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Hvor mye/vonde kynnere kan man ha uten at det er noe problem? De siste dagene har det økt på noe voldsomt bae jeg beveger meg litt. Spessielt når jeg står eller går. Tror egentlig ikke det er noe problem foreløpig, men hvis det fortsetter å øke på i dette tempoet kommer jeg til å måtte flate ut på sofaen om en uke eller to. Jeg blir så sur når jeg ikke får gjort noe. Er allerede 50% sykmeldt pga bekkenløsning så det er ikke akurat de store fysiske utskeielsene jeg driver med heller for tiden. Er 26 + 4 foresten.
LisaColli Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 har hørt at så lenge de ikke er vonde, eller kommer regelmessig, er det ikke farlig. er selv plaget med mange kynnere på ettermiddagen/kvelden.. og jeg er "bare" i uke 23 håper ikke det blir verre nei!
Angelas_Baby Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Jeg ble 100% sykemeldt pga kynnere. Jeg klarer nesten ikke gå i det hele tatt uten å få kynnere,og må ta det helt med ro. dette begynnte rundt uke 19, og det blir bare værre. Man skal jo ha kynnere, men de skal ikke være for hyppige og vonde. Fikk beskjed av jordmor om at jeg må ta det med ro, ellers kan jeg risikere å føde veldig tidlig....og det vil jeg jo ikke!!! Ta det med ro, så går det nok greit!! men kommer de plutselig regelmessig så bør du vel ta kontakt med lege/føden!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå