Susan*lillegutt og mini* Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg er allerede plaget med krampe i legger og lår,var ikke plaget med det med lillegutt før bare ett par uker før fødseln,men allerede nå er jeg plaget med krampe,er 9+2 idag,så er jo ikke lang på vei,men håper ikke jeg skal være like plaget hele veien som nå,er sliten i lår og legger. Hvordan kan jeg forebygge dette med krampe,noen som har noen gode råd å komme med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg er redd jeg kommer til å få det veldig snart ihvertfall. Er bare 5+2 men har våknet de to siste morgenene og vært vanvittig støl i leggene, det verker skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuffen Skrevet 21. september 2006 #3 Del Skrevet 21. september 2006 TA 400 mg magnesium, + kalsium.... Gravide bør ha opp til 900ml kasium hver dag. Magnesiumen er meget krampe dempende... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 21. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 21. september 2006 takk for svar:) Men burda man ta dette uten å prate med lege eller jordmor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuffen Skrevet 21. september 2006 #5 Del Skrevet 21. september 2006 Det er ikke noe problem å ta utan å snakke med dem. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LuLu :o) Skrevet 21. september 2006 #6 Del Skrevet 21. september 2006 Hei! Jeg våknet av den vannvittige krampen i leggen i natt. Hadde det ikke i forrige svangerskap. Visste ikke hva jeg skulle gjøre for å få det til å gå bort, men heldigvis visste mannen min det ) Håper ikke jeg får mer av det. Synes det var vondt, jeg. Men har både kynnere i magen og nå krampe i leggen og er bare 11+3 på vei. Får prøve å knaske litt magnesium hvis jeg får krampe igjen ;-O Takk for godt råd ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå