Gå til innhold

jeg har hørt hjertelyd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på svangerskapskontroll hos jordmor i dag. Hun spurte om vi ville høre hjertelyd, men advarte oss mot at vi ikke måttte bli skuffet hvis hun ikke fant den. Hun fant den med det samme!

Det var helt utrolig! Vi hadde ikke tenkt tanken på at det gikk an, men det gjorde det altså. TIdligere i dag lurte jeg på om det var noe inni magen i det hele tatt, den ser liksom ganske lik som den har gjort hele tiden. Nei, det var et stort øyeblikk! Helt rørte både jeg og den blivende pappaen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke kos.... jeg var på første kontroll i uke 12(15nå).fikk også samme beskjed, men vi hørte den med en gang.. det var da det virkelig gikk opp for meg.. gleder meg til neste time..

Skrevet

Sådeili! Gleder meg sånn! HI hvor mange uker er du på vei da?

Skrevet

Jo, det er kjempekoselig! Frem til nå har jeg ikke greid å forholde meg helt til at det er noen der inne, men nå når jeg hørt at det var noen der, med et eget hjerte som slår i sin egen takt, begynner det å gå opp for meg. Tenk, vi holder på å lage små mennesker som skal bli store mennesker! Det er jo helt fantastisk!

I sted syntes jeg at jeg kjente noe som beveget seg litt på siden av magen. Vet ikke helt om det er babyen, men det var hvertfall en god følelse. Er vel lett påvirkelig for store følelser i dag.

Jeg er i uke 14. Du kan bare glede deg Trillet!

Skrevet

hei skulle egentlig ikke til jordmor før uke 16.. men måtte be om å komme tidl, var så bekymret...mistet i ma i fjord i uke 17.. men då hadde det vært dødt i over 2 mnd.. ekkelt.. men i dag er jeg bare lykkelig... 14 uker på vei.. hjerte slo 150 slag...hilsen mamma til 2 flotte gutter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...