samirah87 Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 Samboeren min er muslim og vil at datteren vår skal hete Hiba eller Yasmin. Jeg vil at hun skal ha et norsk navn også. Hvilket norsk jentenavn passer sammen med disse? Trenger hjelp jenter...!! Kom gjerne med tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 syns du burde bruke Yasmin, det er ett veldig fint navn: Oda Yasmin Linnea Yasmin Pia Yasmin Emma Yasmin Natalie Yasmin Lisa Yasmin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 21. september 2006 #3 Del Skrevet 21. september 2006 Av de to ville jeg valgt Yasmin. Lisa Yasmin synes jeg var et fint forslag. Eller hva med disse? Mina Yasmin Mona Yasmin Live Yasmin Maja Yasmin Ann Yasmin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2006 #4 Del Skrevet 21. september 2006 Hva med: Hiba Adele Hiba Johanne Hiba Andrea Hiba Sofie Hiba Ann Linn Hiba Mira Hiba Oda Hiba Aud Yasmin Elin Yasmin Tara Yasmin Lora Yasmin Yasmin Leona Yasmin katrine Yasmin pertonella ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og guttene Skrevet 21. september 2006 #5 Del Skrevet 21. september 2006 Hiba, så tøft navn!! Hva med Hiba Eline Hiba Cecilie Hiba Viktoria Hiba Erika Hiba Kristin Hiba Regina Lise Yasmin Yasmin Viktoria Synne Yasmin Yasmin Meline Ida Yasmin Mia Yasmin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 21. september 2006 #6 Del Skrevet 21. september 2006 Pia Yasmin synes jeg var et finfint forslag : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2006 #7 Del Skrevet 21. september 2006 Hiba Johanne Hiba Emelie Hiba Eline Hiba Evelina Hiba Louise Hiba Catharina Anna Yasmin Ida Yasmin Ada Yasmin Alma Yasmin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 21. september 2006 #8 Del Skrevet 21. september 2006 Likte Hiba veldig godt! Ser at du allerede har fått mange gode forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonita Skrevet 23. september 2006 #9 Del Skrevet 23. september 2006 Aurora Jasmin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partyoffive Skrevet 23. september 2006 #10 Del Skrevet 23. september 2006 Synes Yasmin er vinneren - nydelig navn. Ville brukt et kort norskt fornavn. Ser du har mange fine forslag av korte fine norske fornavn. Ville brukt et av de..! PS! Synes ogsaa Samira er super vakkert! Hadde en barndomsvennine som var halvt arabisk/halvt norsk - utrolig vakker jente - og hun het Samira! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 24. september 2006 #11 Del Skrevet 24. september 2006 Hei! Jeg har en niese som heter Tine Jasmin, og synes disse navnene klinger bra sammen. Av Hiba og Yasmin synes jeg Yasmin er det fineste navnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lejla Skrevet 24. september 2006 #12 Del Skrevet 24. september 2006 Linnea Hiba Anna Hiba Katherine Hiba Nina Hiba Hiba Nouvel Hiba Josefine Hiba Lisa Hiba Melissa Yasmin Sofie Yasmin Melaine Yasmin Emelie Ella Yasmin Nina Yasmin Mira Yasmin Clara Yasmin Eira Yasmin Nora Yasmin Inger Yasmin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå