Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 ... ja for det var det jeg kjente etter at jeg hadde ligget å dradd meg på sofaen ei lita stund. Først så lå jeg på siden.. (sov vel i 30 min) Når jeg våknet snudde jeg meg med en gang på ryggen, og plasserer hånda på magen.. Da kjenner jeg DEN kulen med det samme. Som om jeg holdt en halv tennisball i hånda.. Den var ikke langt under navlen og litt på siden.. Så forsvinner den saaakte inni magen.. Er i uke 15.. så kan det være sånn at livmora var sklidd litt ut etter å ha ligget på siden??
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Heisann ! Det er nok livmoren du har kjent ja ! Den flytter seg etter om urinblæra er full eller ikke. Jeg våkner hver morgen med stappfull urinblære og da har jeg DEN klumpen på siden av (!) navlen, veldig merkelig. Til vanlig ligger klumpen under navlen.. Gynekologen min gav meg beskjed om å ha full urinblæra når jeg kom til rutineUL, sikkert for å få livmora lengst mulig opp av bekkenet. Artig fenomen, ikke sant ? Klem fra
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Takk for svar! Synes det var litt grotest og rart ja.. nesten litt ekkelt med det samme.. Må vel bare venne seg til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå