Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tirsdag hadde jeg 1-2 cm åpning, hatt tegningsblødning, livmorhalsen var da så kort at JM fikk ta på hodet hans.. Jeg har 3 dgr til termin, og merker nå at slimproppen går... Er det like før tro, eller kan man måtte vente en god stund til??? Hm... Er veldig utålmodig nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det akkurat samme "funn" på kontroll for en uke siden... Ikke skjedd noe her enda, men får håpe at du er heldigere enn meg! Lykke til uansett!

Skrevet

Jeg og vil føde NÅ :o) hehe

det høres jo ut som du har noe på gang da, men en vet aldri. Som sagt tidligere: jeg har hatt 3 cm siden fredag, ingen slimpropp og hodet er helt nede i bekkenet, men ingen tegn på baby enda så vi får nok smøre oss med tolmodighet. Er uansett ikke lenge igjen nå!!!!

Skrevet

jeg vil oxo føde nå...!!!!!!! men ingen tegn på at noe er i ferd med å skje her... får vel bare smøre meg med tålmodighet ja.... tross alt 13 dager igjen her...

krysser fingrene for dere!

Skrevet

Ikke for å ødelegge noen forhåpninger..........

Men sist måtte de stoppe premature rier hos meg 7 uker før termin, gikk etter det med 3 cm åpning fram til de satte igang fødsel ved å ta vannet 3 uker før. Så det kan dessverre fortsatt gå litt tid, men jeg skal krysse fingrene................

Skrevet

Hovedinnlegger her:

Jeg ringte min søte jordmor, og hun lurte fælt på åssen det gikk med meg, så jeg skal ned igjen til kontroll i ettermiddag... Magen er sigen og kjempetung, og føler jeg går rundt med hodet til babyen mellom beina! Først nå er det ubehagelig å være gravid... Og fy, den der undersøkelsen som JM gjør når hun tøyer livm.halsen med fingrene er VOND! Hehe.. Og jeg skal føde snart... Noen andre som skal føde i Skien??

:)

Skrevet

*krysser bena* huff.. ja, hsuekr godt den tøyinge selv om det er 7 år siden sist ;-) Lykke til :-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...