Gå til innhold

vi har bestemt oss!!!for å ikke vite.........


ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

KJØNNET.....tenk den følelsen av å endelig fått ut barnet å så sier jordmor: DET ER EN VELSKAPT JENTE eller DET ER EN VELSKAPT GUTT...

 

 

og da får vi vite det for første gang..jeg er veldig nysgjerrig av natur,men dette vil jeg skal være uvisst faktisk...er det fler der ute??som mener det samme??vet det er litt tidlig å tenke sånn..men er jo faktisk gravid da..jeg er 5+6..snart 6 uker..morro...

 

lykke til alle sammen da...og hei,til alle nye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vil vite vi, (oj, det var fire ord som begynte på vi etter hverandre)

Klarer ikke døyve nysgjerrigheten der gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..så gøy ja.Min samboer vil vite kjønnet men ikke jeg..har ikke helt bestemt oss enda hva det blir til.Er kun 8+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn var det her å...jeg ville vite,men ikke smaboer(tror jeg) hmm...men jeg har tenkt masse på det...jeg vil ikke vite..hehe...leve i spenning...det klarer jeg..lever i spenning nå å da..litt=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite...samboeren er ikke helt sikker....

Forrige gang jeg var gravid fikk jeg haste KS i full narkose, og da viste alle rundt meg hva vi hadde fått mens jeg enda var i ørska. Derfor vil jeg være føre var denne gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang ville vi ikke vite - men andre gang var det greit å vite at vi fikk en gutt - for da kunne vi legge bort jente klærne :-) Nå, 3 gang har vi bestemt oss for å vite også - av praktiske årsaker. Det vil jo like vel bli en overraskelse - men 6 mnd før!! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk så praktisk å slippe å ha bare hvite og gule klær i skapet.

Nei,vi vil vite det. Da blir det kosligere å bli kjent med barnet,og kan snakke til han eller hun i magen. ;-) Og kan bestemme navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr 1 ville samboer vite men ikke jeg. Jeg vil ikke vite denne gangen heller. syntes det er en fin belønning til meg etter masse smerter og få vite hva det er...

pokker heller, det er jeg som skal ha vondt under fødsel, så det er jeg som bestemmer hehehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite det denne gangen, men ville ikke det på den første og det syntes jeg var helt greit. Var sikker på at det skulle bli gutt, så kom det en liten jente, det var gøy (men tror jeg viste det i underbevistheten da, for vi hadde bare bestemt jentenavn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville ikke vite første gang (det var vi enige om), men denne gangen er vi enige om at vi vil vite. Første gang var det likesom ikke så nøye, men denne gangen er det spennende om vi kan finne frem igjen gutteklærne, eller om det er lov til å kjøpe rosa! Begge føler rett og slett litt annerledes rundt det å få vite denne gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vite første gang, hadde bestemt oss for å vite, men så det selv før legen sa noe. Dersom vi ikke klarer å se noe selv denne gang vil vi ikke vite noe. Greit å få en "ekstra" belønning etter å ha slitt seg gjennom fødselen.

 

rose 10+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke vi vil vite det. jeg er kjempe nyskjerrig, men mulig jeg må holde meg her ja. Skal arve tøy, og har mulighet til å arve begge deler, så spiller ikke noe rolle sånn sett.. Om man kun har hvit, grå og sånne nøytrale farger kommer det kjapt nok inn farger! det er ikke problemet. Men det er kjipt dersom hele garderobren er rosa og det kommer en gutt. :)

Men dette er jo opp til hver enkelt:)

Lykke til alle sammen , Det viktigste er at ungene våre blir vellskapte!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi viste det ikke forrige gang ,kjempe spennende !!!! hadde hele tiden følelse av at det var en jente men da jordmor sa det var en gutt så var det helt greit det og . men rett etterpå sa jordmor nei nei det er jo en jente . . . .fikk jo sjokk da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bestemt oss for det enda. Jeg kunne egentlig tenkt meg å vite det. Fikk vite det i forrige svangerskap, og det synes jeg var helt greit. Kunne handle litt inn og finne navn. Men nå er jeg begynt å tenke llitt på at det kanskje er greit å ikke vite også. Det virker som at samboeren min ikke vil vite, men vi har ikke pratet så mye om det enda. Får se, vi har nå enda god tid på å bestemme oss for hva vi vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi vil uten tvil vite kjønnet, og det ville vi forrige gang også. litt rart å ønske seg flere overaskelser på selve fødselen, skal love deg at alt blir gangske overvedende og overaskende allikevel. feks hvordan barnet ser ut...nei jeg vil dele opp overraskesene der jeg kan.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maria1986.... æ trur vi e helt like akkurat der!!! Vi skal heller ikke vite,for DEN følelsen,den spenningen vil jeg ikke gå glipp av for alt iverden!!!!!! Har ikke villet vite de to første gangene,så skal klare å holde meg nå også....... ANg. å kjøpe klær og sånt,så når man å kjøpe rosa i tilfelle jente,eller så kommer slekta med rosa tøy.... Nu sjønne dokker sikkert at vi har bare gutta fra før.. for da e d jo ikke noe problem,har alt av blått og sånt for gutta.....

 

 

 

Lykke til alle!!!

 

Vi er gravide!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja...om jeg kjøper feil klær så er ikke det krise lissom...det er den minste bekymring hvertfall..men vi vil vite det om de vet hva kjønnet er 100 % da..hvis de bare tror eller tror under 100 % vil vi ikke vite...jeg har navn klart til begge kjønn,så det er ikke no prob her..men..spennende blir det uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...