Hogne&Anneli Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Negative/Positive sider med Easywalker??
kiaora Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Hei Jeg har ew noe spes du lurte på? Vi er hvertfall kjempefornøyde!!! Den er liten og lett, men samtidig en fullverdig vogn, så utrolig deilig å ha en vogn som ikke tar hele bilen, når vi er ute åå reiser har vi kjøpt den reiseposen til og den er kjempekjekk på flyplasser ol. Det er ikke flat ligestilling på den vi har (classic) men det gjør ingenting, gutten min sover kjempegodt i den det er omtrent som å ligge i en hengekøye.. Veldig god å trille, har ikke prøvd den på vinterføre enda så det blir spennende.. Den er lang i ryggen gutten mon som nærmer seg 2 har fortsatt god plass:) minus er lite "lagringsplass" under vogna og at den kan være litt lang når jeg kjørerbuss, men det går greit... Anbefaler ew classic på det varmeste jeg hvertfall:) den nye modellen har jeg ikke prøvd bare sett.. synes personlig at classicen er finest:)
Gjest Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Vi har også classic utgaven, og synes ikke den nye ser så bra/god ut. Men jeg kan ihvertfall underskrive på det hun over skriver. Har en gutt på 2,5 år nå, og han har masse plass i lengderetningen enda. Og han foretrekker å sove i den, fremfor "sovevogna" med flat rygg. Fantastisk kjøreegenskaper, den triller nesten av seg selv opp bakkene, selv med en 2 åring oppi. Skal definitivt kjøpe bagen som hører til til nestemann !
Hogne&Anneli Skrevet 21. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2006 hm, likte classic bedre jeg også, men ikke full liggestilling altså? Nej, da må jeg nesten gå for sky utgaven..men uff, de hjula da!! Går det an å regulere fotbrettet forresten? Ser veldig kjekk ut den reise baggen!*må ha*
Hogne&Anneli Skrevet 21. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2006 Hva med Quinny XL comfort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå