3søte små Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 Når begynnte dere å få mage? er det ikke sånn at den kommer forter på flergangsfødende? jeg er 6 uker med min 3.gullklump...gleder meg til å vise den voksende magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Tror at de som har født tidligere får tidligere mage enn første fødenede.Jeg er førstegangsfødene og er 8+5 i dag eller noe og har litt mage fra før..men jeg og min samboer ser alt stor forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UngVoksen-over termin Skrevet 21. september 2006 #3 Del Skrevet 21. september 2006 Man får normalt ikke mage før etter 12 uker, normalt i 4 mnd fordi livmoren ligger nedenfor skambenet.. Jeg er flergangsfødende - (3 gang) og er 6 uker på vei. Man kan ikke merke magen så tidlig. Husk at bebien er så liten... 6-8 mm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. september 2006 #4 Del Skrevet 21. september 2006 Som førstegangsfødende fikk jeg mage allerede rundt uke 9-10. Sp dette er veldig individuelt uansett... Gleder meg til magen kommer jeg også, selv om det er en stund til, siden jeg bare er 5+6 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. september 2006 #5 Del Skrevet 21. september 2006 Dette er jo veldig individuelt da, jeg er 9+1 i dag, og magen vises ganske godt den altså, venter nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå