Gå til innhold

November: Bergensavisen søker gravide til babyreportasje!


Benedictemor

Anbefalte innlegg

Hei alle førstegangsfødende i Bergen

 

Mitt navn er Benedicte Eriksen, jeg jobber som journalist i BA. Vi er ute etter å lage en reportasje der vi følger 4 førstegangsfødene før og etter fødsel (ikke under...hehe). Vi ser for oss at vi før fødsel snakker om graviditeten, forventninger til fødsel, livet etterpå, søvnmangel, amming osv. Ca en mnd etter fødselen vil vil gjerne møte de 4 mødrene igjen og snakke om hvordan livet ble. Infridde forventningen, hva ble annerledes, hva hadde dere overhode ikke tenkt på osv.

 

Jeg er gravid selv, og kan derfor ikke gjøre reportajsen ettersom jeg helt sikkert får mer enn nok å drive med når min datter kommer til verden i november. Men det er en annen dame på kultur og reportasjeavdelingen som skal ta på seg saken.

 

Vi ser for oss at saken står på trykk denne julen over flere sider, med før og etter-bilder og erfaringer.

 

Noen som vil stille opp til dette? Dette er en knallsak som vil interessere mange. Som gravid ville i alle fall jeg elsket å lese en sak der vi fulgte noen gravide før og etter. Jeg har tusen ting jeg lurer på om fødsel, livet etterpå, amming, soving osv.

 

Ta kontakt hvis du vil være med på denne reportasjeideen. Du må være førstegangsfødende, la deg avbilde før og ca en mnd etter (...og igjen, ikke under fødselen) og du må bo i Bergen.

 

Send mail til [email protected] hvis du stiller opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...