Ceccan** Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 for samboeren min:( han er på jobbstedet sitt ti timer om dagen.. alle der har kjempegodt miljø, intresserer seg for det samme og tuller mye med hverandre.. de koser seg, ler og prater masse... føler at han syns det er kjedelig å komme hjem til meg.. det skjer liksom ingenting.. føler han syns det er mer spennende å være sammen med de folka.. de brenner jo for akkurat det samme... jeg har ikke så stor interesse for det.. men prøver jo litt da, men er jeg kan ikke være like bra som de på jobben... samtidig som de har blitt til en slags "gjeng"... som jeg føler meg helt utenfor... har jo prøvd å bli med på fester med de, men jeg har ingenting å prate om.. de prater jo om ting de opplever og prater om hver dag på jobben.. og jeg aner ingenting om det.. har virkelig prøvd, men de er utrolig sammensveiset..... føler nesten at det er nedtur å komme hjem til meg.. vet ikke hvorfor.. de andre er pene, perfekte og intressante (for han..) .. og kjipt å komme hjem til lubne og uintressante meg.. gjør så vondt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6397180-jeg-f%C3%B8ler-meg-uintressang-og-kjedelig/
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Hei! Jeg tror kanskje at det er godt å ha et skille mellom jobb og hjem. Hvis du skulle ha snakket om de samme tingene som de gjør på jobben hans, så vil det jo kanskje føles som om han enda er på jobb når han kommer hjem. Jeg vet hvertfall at det er utrolig deilig å komme hjem, og slippe å snakke om jobbrelatere ting og slappe skikkelig av. Høres ut som du tenker mye på dette, så jeg foreslår at du snakker med samboeren din om dette. Kan jo være du får bekreftelse på at han elsker deg som du er, og at du ikke trenger å "blend in" sammen med kollegaer. =) Lykke til.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6397180-jeg-f%C3%B8ler-meg-uintressang-og-kjedelig/#findComment-6397823
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #3 Del Skrevet 23. september 2006 Kjære deg.. Jeg føler/følte det akkurat på samme viset, men heldigvis så er det bare noen man føler. jeg synes også du burde prate med han, kommunikasjon er viktig nå. Jeg ser de på jobben hans som er pene og de har sin egen humor og tuller, å man føler seg selv som et dass. Men tenk på hvor nydelig du egentlig er å hva det innebærer å være gravid. Vi har veldig godt miljø på jobben min ,men det er ikke det samme som han. Men tror at de har godt av som nevnt å ikke ha jobben sin hjemme ,der kan de slappe av og ikke tenke jobb.. Jeg garantere at han tenker på deg mesteparten av arbeids dagen og gleder seg til å komme hjem etter en lang arbeidsdag... lykke til, det ordner seg;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6397180-jeg-f%C3%B8ler-meg-uintressang-og-kjedelig/#findComment-6423524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå