Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 jeg har hørt at det ikke er bra med for mye diare når man er gravid.men hva er mye?!jeg har mer eller mindre diare hver morgen når jeg står opp.hva ville dere gjort?
en liten i magen Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Tror dette er veldig normalt, jeg hadde det slik de første 12 ukene, så lenge du ikke har diare gjennom hele dagen, og får i deg væske og næring går det helt sikkert fint: )
Trillet Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Jeg tror ikke det er SÅ mye, og det er godt at du ikke har forstoppelse da! Det du må huske på når du har diare er at du må drikke mye for du mister en del væske da.... Kan det være noe du spiser? Spiser du mye frukt e.l som ka være årsaken?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 takk for svar! tror ikke det er noe jeg spiser...vet ihvertfall ikke hva det er.spiste en del frukt før,men har sluttet litt med det.jeg får prøve meg fram.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Jeg har akkurat det samme problemet. Våkner på natta å må på do jeg..skjer ikke hver natt, men nesten! Synes no jeg spiser normalt og jeg men...
Trillet Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Ja nei jeg tenkte bare hvis du spiste veldi mye frukt.. for det har jeg en tendens til å gjøre noen ganger, å da merkes det liksom..hehe Håper det ordner seg for deg.. Å hvis det blir for plagsomt, så spør jordmoren din om råd eller noe...??
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 ja merket det jeg også når jeg spiste mye frukt.hadde dilla på nektariner en stund...det var ikke så lurt..hehe!skal til jm om et par uker så jeg får spørre henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå