Gå til innhold

NOEN FRA BERGEN HER????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen

Jeg er bor i Åsane.. Er akkurat begynt å jobbe gjen..Og så er jeg med sønnen min..:)

Jormødre? Hmmm er nok mange flinke rundt omkring her i bergen.. Men vet ikke om noen spesielle sånn egentlig.. Jeg skal gå til en på solheimsviken helsestasjon, men det er fordi at jeg sliter med fødselsangst.. Men man må vel egentlig gå på den helsestasjonen man hører til??

Du har masse å glede deg til framover.. :D

Du gjør på da??

Jeg også har skikkelig fødselsangst, er vel derfor jeg spør og graver om folk har gode/vonde opplevelser med noen spesielle.. :)

Åsane jeg, jeg er er opprinnelig fra Flaktveit, men flyttet da jeg var 15. Ellers så studerer jeg på universitetet, og jobber på et lager utenom. Spørs om jeg kan fortsette med det nå fremover da, siden mitt arbeid er veldig fysisk tungt.

Ellers gleder jeg meg masse, men gruer meg til fødsel. Hvor langt var du på vei igjen? HAr du fortalt det til mange?

Annonse

Jeg er 11+5 uker på vei.. ja jeg har sagt det til alle unntatt jobben.. Er akkurat begynt i jobben så er litt usikker på når jeg skal si det til de.. Er litt redd for at jeg ikke skal få fortsette etter prøveperioden... Ikke lett dette her nei..

Fødselen kommer nok sikkert til å gå bra...:) men det er lenge til den enda, så du trenger ikke grue deg.. du kan nyte tilværelsen nå..:) har du morgenkvalme og sånn da??

Jeg er akkurat kvitt kvalmen og spyingen så merker faktisk ikke noe til graviditeten nå.. Er litt rart det også egentlig..

Ja, dette med jobb er ganske ekkelt. Jeg fortalte det til sjefen i går, men han tok det veldig fint, heldigvis! :) Jeg skal ha nye på opplæring nå, og la være å løfte selv. (jobber på lager) Jeg har bare vikariater men håper å få fortsette å jobbe til jeg må slutte pga at det nærmer seg fødsel. :)

Når det kommer til kvalme så har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt, men jeg merker at den sultenkvalmen kommer fortere enn vanlig. Og litt uggen om kveldene, men ikke noe nevneverdig. Håper virkelig det holder seg sånn.. ;) Jeg er iflg blodprøve hos legen 6 uker på vei, men 8 iflg barneverden.no sin terminkalkulator. Så om jeg er 8 og forteret er 6 det aner jeg ikke, er nytt og ukjent for meg dette.

Hørte forresten at det ikke lenge var jordmor på Danmarksplass, jeg har bestilt hos en på Engen helsestasjon, og jeg tror fatisk hun er moren til en venninnne av meg.. Det gjenstår jo bare å se! ;)

Ellers så merker jeg ikke at jeg er gravid, så det er en veldig rar følelse dette. Nå skal vi på Obs bygg å handle litt diverse, holder på å pusse opp vår nykjøpte leilighet, og jeg er mektig lei oppussing nå! ;)

Snakkes senere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...